Ce să mănânci înainte să faci sport

De Diana Zagrean pe

Fie că faci fitness, înot, sau te plimbi cu bicicleta, organismul o să-ţi ceară un supliment de energie. Vezi ce să mănânci înainte să faci sport, ca să slăbeşti şi să nu te înfometezi. Nu uita să lasă să treacă între 45 şi 60 de minute între gustare şi exerciţii fizice, ca să ai timp să digeri nutrienţii.
 

Banane: potasiu şi carbohidraţi

Ai urmărit vreodată ce gustări servesc sportivii de performanţă înainte şi chiar în timpul unui meci lung? (ex: tenis)
Bananele sunt bogate în carbohidraţi cu acţiune rapidă, care îţi conferă energia de care ai nevoie în timpul exerciţiilor fizice.
În plus, potasiul din banane menţine muşchii şi impulsurile nervoase în parametri normali pentru performanţă.

Fulgi de ovăz

Fulgii de ovăz sunt plini de fibre, care ajută la asimilarea treptată a carbohidraţilor în organism.
Dacă terciul de ovăz sau cerealele integrale nu te încântă, încearcă să faci un smoothie cu banane şi fulgi de ovăz.

Cafea

Nutriţioniştii recomandă consumatorilor regulaţi de cafea să bea un shot de espresso cu jumătate de oră înainte de antrenamente, deoarece se pare că ajută la arderea grăsimilor şi la reducerea senzaţiei de oboseală.
NU consumaţi cafea pe stomacul gol, ci introduceţi cofeina după un mic dejun echilibrat.
 

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro

Citeşte continuarea pe pagina următoare: 1 2