Cum să slăbeşti armonis în 7 zile

De Unica.ro pe

Urmează dieta echilibrată recomandată de noi şi slăbeşte fără interdicţii! A ţine dietă înseamnă a urma anumite norme de conduită alimentară, cu obiectivul
de a-ţi îmbunătăţi starea de sănătate şi forma fizică.

În timp, cuvântul a devenit echivalent cu alimente interzise şi înfometare, iar din această cauză, atunci când te gândeşti că trebuie să ţii dietă, nu ştii cum să faci să întârzii tot mai mult momentul neplăcut al începerii acesteia. Nu mai fi atât de pesimistă şi încearcă dieta echilibrată propusă de noi.

Ea te va ajuta să slăbeşti armonios, fără a fi nevoie să renunţi la o anumită categorie de alimente.  

LUNI

Mic-dejun: ceai sau cafea fără zahăr, 2 felii de pâine integrală cu 50 g de brânză de vaci degresată.
Prânz: 200 g salată de roşii, castraveţi şi salată verde, stropită cu 2-3 picături de lămâie, 4 măsline, 150 g carne de viţel la grătar sau gătită în tigaia de teflon, fără ulei, şi un fruct, în afară de banană sau struguri.  
Cina: 200 g supă de legume, 150 g peşte (la alegere) la grătar, un iaurt de 50 g.

MARŢI

Mic-dejun: suc natural de portocale (stoarce 2-3 portocale de mărime medie) şi 2 felii de pâine prăjită cu unt şi miere.
Prânz: salată din două mere şi un morcov date pe răzătoare, la care adaugă 100 g varză albă sau roşie tăiată fideluţă, 150 g piept de pui la grătar, un fruct, în afară de banană sau struguri.
Cina: 100 g şuncă presată, 150 g legume (la alegere) fierte şi condimentate cu puţin piper şi 2-3 picături de lămâie, un fruct, cu excepţia bananei şi a strugurilor.

MIERCURI

Mic-dejun: ceai sau cafea fără zahăr, 2 felii de pâine integrală prăjite şi unse cu unt şi 50 g de marmeladă.
Prânz: salată dintr-un morcov şi un măr date pe răzătoare, 200 g orez cu legume şi ciuperci, 40 g de parmezan, un fruct la alegere.
Cina: 200 g de legume (la alegere) fierte şi condimentate cu puţin piper şi 2-3 picături de lămâie, 100 g piept de pui la grătar, un fruct la alegere.

JOI

Mic-dejun: suc natural de portocale din 2-3 portocale de mărime medie date prin storcător, 10 ml lapte cu 150 g cereale integrale.
Prânz: 200 g salată de roşii, castraveţi şi salată verde la care se adaugă puţin ulei de măsline, 200 g file de peşte la grătar, 150 g salată de fructe
(la alegere fructele din salată).
Cina: 200 g legume (la alegere) fierte şi condimentate cu puţin piper şi 2-3 picături de lămâie, 100 g cod la grătar şi 50 g iaurt degresat.

VINERI

Mic-dejun: cafea sau ceai fără zahăr, 2 felii de pâine integrală cu unt şi miere.
Prânz: 200 g salată de roşii cu ceapă, 100 g brânză telemea de vacă, 150 g piept de curcan la grătar, un fruct la alegere.
Cina: salată dintr-un măr şi un morcov date pe răzătoare, 150 g peşte
(la alegere) la grătar, un fruct.

SÂMBĂTĂ

Mic-dejun: ceai sau cafea fără zahăr, 2 felii de pâine integrală prăjite unse cu unt sau margarină light şi miere.
Prânz: 200 g salată de varză roşie, 150 g carne de viţel la grătar cu 100 g garnitură de legume (la alegere) fierte, un fruct.
Cina: 100 g piure de cartofi, 2 ouă fierte, un iaurt.

DUMINICĂ

Mic-dejun: cafea sau ceai fără zahăr, suc de portocale obţinut de la 2-3 portocale stoarse, 150 ml lapte cu 100 g cereale integrale.
Prânz: 200 g legume (la alegere) fierte şi condimentate cu puţin piper şi două-trei picături de lămâie, 100 g de carne de viţel cu 2-3 ciuperci proaspete puse pe grătar în acelaşi timp, un fruct.
Cina: salată dintr-un măr şi un morcov date pe răzătoare, 150 g file de cod la grătar, 50 g iaurt degresat.

Această dietă poate fi urmată timp de 1-4 săptămâni şi este recomandată persoanelor care au o stare de sănătate bună. Dieta se poate prelungi pentru o perioadă mai lungă, însă numai sub îndrumarea medicului.

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro