Slăbeşte rapid cu sucuri naturale!

De Unica.ro pe

Poţi condimenta sucurile de legume după gust cu usturoi, ghimbir proaspăt, pătrunjel, mărar, lobodă, busuioc.

SLĂBEŞTI 2 kg în 5 zile

Vitamine, minerale, substanţe nutritive şi un gust excelent – acestea ar fi motivele pentru care merită să încerci dieta cu sucuri naturale. În doar cinci zile scapi de kilogramele în plus şi te vei simţi mult mai bine. Vrei să afli cum trebuie să procedezi? Citeşte în continuare.

Dintre toate sucurile de legume, cel mai indicat pentru slăbit este sucul de varză albă. Calităţile acestuia au fost recunoscute ştiinţific şi poate fi folosit cu încredere în curele de slăbire. Sucul de varză conţine săruri minerale, oligoelemente şi vitamine care întăresc sistemul imunitar, stimulează digestia şi detoxifică organismul. Cât priveşte sănătatea, acesta ajută în cazul infecţiilor căilor respiratorii şi se foloseşte ca tratament naturist în cazul gastritelor, ulcerului, erupţiilor cutanate şi bronşitelor.

Sucul de  morcovi este bogat în fier, calciu, fosfor, magneziu, provitamina A, pectine şi  carotinoide. Întăreşte sistemul imunitar şi se crede că întârzie îmbătrânirea. Consumat zilnic, sucul de morcovi ajută la eliminarea toxinelor din organism, asigură sănătatea pielii şi previne cancerul. Acţionează foarte bine în combinaţie cu sucul de ţelină, care are efecte remineralizante şi favorizează eliminarea excesului de apă din ţesuturi.

Sucul de  ridichi este bogat în uleiuri eterice şi conţine nişte substanţe sulfuroase care îi dau un miros pregnant. Are un puternic efect diuretic, dar se consumă mai ales în combinaţie cu alte sucuri de legume.

Sucul de  praz este bogat în polifenoli şi ajută la curăţarea rinichilor şi la eliminarea acidului uric. Se combină de obicei cu alte sucuri de legume, mai ales cu suc de morcovi şi de ţelină.

Iată ce trebuie să faci

Pe parcursul celor cinci zile de dietă va trebui să înlocuieşti masa principală cu un suc preparat din mai multe legume. Pentru 300 ml de suc vei avea nevoie de 500-600 g de legume. Foloseşte în cea mai mare parte varză albă proaspătă şi morcovi. Sucurile de ţelină, praz şi ridichi au doar rol complementar, deoarece au un conţinut foarte ridicat de uleiuri eterice.

Curăţă varza de 2-3 foi exterioare şi scoate cotorul înainte de a prepara sucul. Ridichile şi morcovii trebuie doar foarte bine spălaţi. Ţelina şi prazul trebuie spălate şi curăţate. Dacă vrei, poţi adăuga şi un măr cu coajă, un ardei gras roşu sau o roşie. După ce prepari sucul, adaugă o linguriţă de ulei de măsline presat la rece. În restul zilei, consumă un mic dejun consistent, şi ia o cină uşoară înainte de ora 18.

Prima zi > Prepară-ţi sucul pentru prima zi din trei morcovi, două rădăcini de ţelină, un măr şi ghimbir.

A doua zi > Prepară un suc natural din 300 g de varză albă, un măr, un praz şi un ardei gras roşu.

A treia zi > Amestecă 300 g de varză albă, o ţelină, un morcov, un căţel de usturoi şi două roşii.

A patra zi > Prepară un suc din 400 g varză albă, o mână de lobodă şi 3 morcovi.

A cincea zi > Pentru sucul din a cincea zi ai nevoie de 400 g varză albă, un praz, 4 legături de pătrunjel şi un morcov.

Bea lent, înghiţitură cu înghiţitură

Nu te grăbi când bei sucul de legume, ci acordă-ţi 15-20 de minute, până simţi că te-ai săturat. Vitaminele, mineralele, oligoelementele şi substanţele nutritive din sucuri îţi vor asigura necesarul organismului. Legumele verzi şi verdeţurile au un conţinut ridicat de clorofilă şi asigură o mai buna oxigenare a celulelor.

Sucul natural de legume poate fi băut atât pentru a slăbi, cât şi pentru menţinerea sănătăţii (scade nivelul colesterolului, tensiunea arterială şi glicemia). Dacă vrei doar să-ţi menţii sănătatea, bea sucul între mese sau cu o jumătate de oră înainte de masa principală.

3 trucuri de efect

1 Mănâncă doar atunci când îţi este cu adevărat foame.

2 Uneori foamea ascunde de fapt sete. Aşadar, bea câte un pahar cu apă la primele semnale de foame. Dacă nu ţi se calmează senzaţia de foame, ia o gustare cât mai sănătoasă.

3 Relaxează-te şi fă mişcare. O scurtă plimbare, puţină muncă în grădină sau o activitate care te ţine preocupată îţi va lua gândul de la mâncare şi te va ajuta să arzi calorii.

Foto: Shutterstock

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro