Dietă cu roşii – slăbeşti jumătate de kilogram pe zi

De Unica.ro, pe Ultimul update Luni, 10 mai 2021, 10:38

E timpul să profiţi din plin de roşii! Această dietă are un efect extraordinar asupra corpului: oferă prospeţime, strălucire
şi face să dispară rapid kilogramele în plus.
Roşiile sunt legume foarte sănătoase, de care corpul ar vrea să se bucure cât mai des. Pentru că au calitatea de a nu conţine decât foarte puţine calorii, roşiile sunt folosite cu succes în dietele de slăbit. Cu noua dietă cu roşii, poţi slăbi fără efort câte jumătate de kilogram pe zi. Înlocuieşte masa principală cu una din mâncărurile cu roşii propuse mai jos iar atunci când ai poftă, bea câte un pahar de suc de roşii şi apă minerală cât mai multă. Poţi mânca la discreţie fructe proaspete, la fel şi produse lactate degresate.
Ingrediente pentru 4 porţii: 8 roşii mari, sare, piper, două linguri de ulei de măs-
line, cimbru, oregano, 300 g ardei gras, 250 g dovlecei, 100 g ceapă, 2 căţei de usturoi, 4 linguri de parmezan ras, 4 linguri de susan.

Mod de preparare

Roşiile se spală, li se taie capacul, se scobesc pe dinăuntru, se sărează şi se piperează. Capacul roşiilor se taie mărunt, la fel şi conţinutul lor, după care se călesc cu o lingură de ulei şi se aşază într-o cratiţă. Verdeţurile se clătesc, se lasă să se scurgă şi se taie fin. Peste roşiile călite se adaugă una-două linguriţe de verdeaţă şi se condimentează. Ardeii graşi, dovleceii, ceapa şi usturoiul se curăţă şi se taie mărunt. Se călesc în uleiul ră-mas 3 minute şi se condimentează cu puţină sare, piper şi verdeţuri. Amestecul se pune în roşiile golite. Se lasă în cuptorul preîncălzit timp de 30 de minute. Cu 5 minute înainte de a fi scoase din cuptor se presară cu parmezan şi susan.

Ingrediente pentru 4 porţii: 250 g caşcaval, 4 roşii mari, busuioc, sare mare, piper negru, 4 linguri ulei de măsline, 4 linguri de oţet, o salată verde.

Mod de preparare

Caşcavalul se taie felii subţiri. Roşiile se spală, se curăţă şi se taie şi ele în felii subţiri. Se aşază pe un platou şi se presară cu busuioc. Salata se spală, se lasă să se scurgă şi se rupe mărunt. Se sărează, se piperează şi se toarnă deasupra oţetul şi uleiul.
Ingrediente pentru 4 porţii: 8 roşii, 200 g brânză de vaci, 8 şniţele de porc (a câte 60 g), sare, piper, 2 linguri de ulei, o linguriţă de oţet, o linguriţă de zahăr, o lingură de busuioc, pătrunjel.

Mod de preparare

6 roşii se spală, se curăţă şi se taie felii. Pătrunjelul se spală, se scurge şi se toacă, apoi se amestecă cu brânza de vaci. Şniţelele se prăjesc cu două linguri de ulei pe ambele părţi, după care se sărează şi se piperează. Se scot pe o farfurie, iar deasupra se aşază brânza de vaci şi feliile de roşii. Se face un sos din cele două roşii rămase, care se taie foarte mărunt,  se amestecă cu sare, piper, zahăr şi busuioc şi se călesc. Se toarnă deasupra şniţelelor.

Ingrediente pentru 4 porţii: 4 şniţele de porc (a câte 160 g), 8 felii de şuncă, 40 g de măsline verzi fără sâmburi, 200 g spanac, o lingură de ulei de măsline, o linguriţă de vegeta, două linguri de oţet, sare, piper, 600 g de roşii.

Mod de preparare

Şniţelele se prăjesc şi se scot într-o farfurie. Măslinele se taie mărunt, se amestecă cu spanacul şi se pun peste şniţele. Acestea se învelesc în feliile de şuncă. Într-o tigaie se înfier-bântă uleiul de măsline şi se pune rulada, după care se dă la cuptor. Se adaugă oţetul, vegeta şi 250 ml de apă şi se lasă 30 de minute. Roşiile se spală, se curăţă, se taie cubuleţe şi se adaugă la carne cu 10 minute înainte de a fi scoasă din cuptor.

Ingrediente pentru 4 porţii:
200 g bulion, 250 g roşii, usturoi, sare, piper, o lingură busuioc, o lingură ulei, 4 felii pâine neagră.

Mod de preparare

Cuptorul se încălzeşte. Roşiile se curăţă, se taie cuburi şi se amestecă cu usturoiul curăţat şi presat, busuiocul şi uleiul. Se condimentează. Pâinea se prăjeşte şi se mănâncă cu amestecul făcut.

Roşiile sunt o comoară de sănătate

94% din compoziţia roşiilor e reprezentată de apă, de aceea ele asigură prospeţime de-a lungul întregii zile. Conţin vitamina C, care previne îmbătrânirea ţesuturilor şi ajută corpul în lupta împotriva radicalilor liberi. În plus, roşiile conţin substanţe care scad riscul îmbolnăvirii de cancer şi previn bolile de inimă. 100 g de roşii conţin doar 20 kcal.

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro
Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!