Tabere cu… siluetă

De Revista Unica pe

De când se ştiu, femeile sunt la dietă, dar metodele alese pentru a pierde kilogramele în plus sunt adesea nepotrivite sau ineficiente. Pentru un start bun către o siluetă de vis, alege o „tabără de slăbit“, de unde, garantat, te vei întoarce remodelată atât fizic, cât şi psihic.
De câte ori nu ţi-ai jurat în barbă că de luni vei începe un regim de slăbire, că vei strecura în programul tău supraaglomerat şi câteva sesiuni la sala de sport, la piscină sau că vei alerga câteva ture în jurul blocului? De câte ori ai şi pus în aplicare planurile de schimbare? Scuze de-a scăpa de efort se găsesc mereu până în momentul în care îţi faci curaj să încerci şi altceva şi pui mâna pe telefon să te înscrii într-un cantonament de slăbit, de unde ţi se garantează că te vei întoarce alta.
Greu de crezut? Citeşte mai departe şi hotărăşte singură dacă un astfel de program te poa-te transforma. Nimeni nu-ţi promite minuni: va trebui să ţii o dietă şi să faci multă mişcare, pentru că numai aşa slăbeşti sănătos. Iar când revii acasă, nu-ţi mai vine să dai iama în croissante şi prăjituri! E vorba de schimbarea stilului de viaţă, a felului de a te percepe pe tine însăţi.
Horoscop: Ce fructe te ajută să slăbeşti, în funcţie de zodie
Uită de metodele miraculoase de slăbit, cum ar fi pastilele şi licorile de provenienţă dubioasă, un corp „fit“ se obţine numai cu muncă. E mai greu, dar merită, dacă nu vrei să mai simţi pe propria ta piele binecunoscutul efect „yo-yo“. Pentru un start bun, am selectat pentru tine trei astfel de programe. Unii le spun beauty-camp, alţii – fit-camp. Au un program strict, dar rezultatele sunt pe măsură. Cei care le-au conceput ştiu sigur ce-au de făcut ca să te întorci de-acolo cu mai puţini centimetri în talie şi cu un abdomen mai ferm.

Luminiţa Nicolescu Beauty Camp

De patru ori pe an, în fiecare anotimp, Luminiţa Nicolescu (antrenor de gimnastică aerobică de peste 20 de ani) organizează cantonamente şi semicantonamente pentru cei care vor să dobândească o formă fizică bună. Beauty-campurile, cum le spune ea, se desfăşoară la munte sau la mare şi durează de obicei o săptămână. Vin persoane din toata ţara, de toate vârstele, iar programul  este foarte dinamic, cu patru antrenamente pe zi şi cu un regim alimentar strict, conceput de Luminiţa însăşi. Se fac alergări în aer liber, yoga, tae-bo, thai-chi, belly-dance, aerobic şi masaj de recuperare. „Cu un astfel de program, începi să te simţi altfel, vezi cum ţi se modifică corpul, înveţi să fii frumoasă, pentru că şi frumuseţea se învaţă. Nu există femeie urâtă, ci femeie care nu s-a «trezit» încă. Eu le repet parti-cipantelor în fiecare zi: «Nu uitaţi pentru ce-aţi venit! Aici nu sunteţi în concediu de odihnă, ci aţi venit să facem o treabă!». Şi se vede la final!“, spune Luminiţa.
UNDE? La Sinaia, Bran, la mare – Cap Aurora.
CE OBŢII? În fiecare zi, fiecare „cursant“ trebuie să dea jos minimum un centimetru. În şase zile sunt şase centimetri, care înseamnă vreo 5-6 kilograme. „Dar pe mine nu mă interesează cântarul!“, subliniază Luminiţa. „Zilnic, la aceeaşi oră, măsor talie, şold, coapse, acolo e buba la noi, femeile. La cântar s-ar putea să nu se vadă, dar poţi să constaţi că lucrurile sunt mai largi pe tine, musculatura flască se strânge, se modifică forma corpului.“

CÂT COSTĂ? O săptămână în beauty-camp, cu tot cu cazare şi masă, costă circa 250 de euro/ persoană.
CONTACT vwww.fit-famous.ro, office@fit-famous.ro; tel.: 031 620 73 77.
Dieta mediteraneană: Slăbeşte 4 kilograme în 6 zile

PROGRAM

• 7:30: O oră alergare şi înviorare în aer liber; exerciţii de echilibrare energetică thai-chi.

• Urmează micul dejun, care constă în iaurt semidegresat  cu fructe de pădure proaspăt culese (dacă tabăra e la Sinaia): mure, zmeură, fragi, eventual o cafea neîndulcită.

• Program de voie până la 10:00, când începe ora de yoga. Luminiţa practică hatha yoga pentru stimularea circulaţiei sângelui, a mobilităţii etc.

• Relaxare până la prânz, când începe cel mai dur antrenament al zilei: alergare în urcare, coborâre, ştafetă, tae-bo pe muzică.

• 30 de minute relaxare şi masa de prânz: legume cât mai puţin preparate termic, salate şi proteine: un ou fiert sau ciuperci la cuptor fără grăsime sau păstrăv proaspăt. Odihnă.

• 18:30: Cel puţin 90 de minute de gimnastică aerobică, pentru a lucra toate grupele de muşchi, şi la final, dans, apoi ceai neîndulcit.

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro