Cum să te menţii în formă precum Cameron Diaz

De Erika Chivu pe

Cameron Diaz este actriţă de peste 16 ani şi în tot acest timp pare să nu se fi schimbat deloc. Iată care sunt secretele actriţei care arată la 38 de ani la fel de bine ca la 20.
Din păcate, nu există niciun truc minune care să te menţină în formă maximă cu eforturi zero. Cameron Diaz are un regim de viaţă special şi face eforturi pentru a fi atât de frumoasă. Însă, faţă de alte vedete, nu a căzut în capcana înfometării şi a avut întotdeauna un aspect sănătos, proaspăt.

Ce dietă ţine Cameron Diaz

Actriţa adoptă o dietă de tip low carb, adică nu mănâncă decât foarte rar dulciuri, pâine şi alte făinoase. Regimul ei alimentar este bogat în proteine. Un exemplu de meniu: pui fără piele la micul dejun, peşte la abur şi salată verde la prânz, iar la cină carne slabă de orice tip şi legume.

La micul dejun, dacă nu poţi mânca pui, încearcă o omletă cu brânză sau alte alimente bogate în proteine, care îţi garantează că vei fi sătulă până la prânz.
În caz că totuşi îi este foame între mese, Cameron Diaz are tot timpul la ea o caserolă mică ce conţine 60% legume, 30% carne şi 10% brânză. Dacă ai tot timpul la îndemână o gustare sănătoasă, nu rişti să dai fuga la chioşc după snacks-uri când te apucă foamea.

Cum să te menţii în formă precum Cameron DiazChiar şi o femeie disciplinată precum Cameron mai calcă strâmb uneori. Slăbiciunea ei sunt produsele de tip fast food pe care le consumă din când în când şi nu se simte vinovată deloc, având în vedere că face mult sport.

Exerciţii cardio de trei ori pe săptămână

Şi pentru că vorbim de sport, Cameron Diaz face exerciţii cardio de trei ori pe săptămână, câte 45 de minute – alergare, bicicletă eliptică etc. Astfel reuşeşte să ţină grăsimea departe şi să aibă un corp tonifiat.

La sfârşitul unui antrenament actriţa face yoga şi stretching pentru a avea picioare lungi şi subţiri, iar din când în când merge la pilates ca să aibă muşchii tonifiaţi.

Dacă te întrebi cum reuşeşte să aibă un posterior atât de sexy, secretul ei constă în genuflexiunile făcute cu greutăţi de 1-2 kilograme în mâini.

Pe lângă acestea, actriţa americană face mult sport în aer liber, preferatul ei fiind surfingul. Desigur, noi nu avem această posibilitate, însă există şi alte sporturi pe care le putem practica: jogging, tenis, volei – sunt distractive şi nu te lasă să simţi că oboseşti.

Foto: Northfoto

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro