Dietă: meniul care slăbeşte şi dă energie

De Libertatea pentru femei pe

Bucură-te de un meniu sănătos cu multe legume şi fructe proaspete. Sunt esenţiale pentru o dietă bogată în fibre, vitamine şi minerale.
Consumă salate, soteuri de legume la cuptor, carne slabă de pui sau de peşte. E o alimentaţie care te menţine în formă, fără să te înfometeze, te încarcă cu energie pozitivă şi favorizează obţinerea unui tonus excelent.

LUNI

Mic dejun: 200 ml lapte semidegresat (1,5% grăsime), un ou fiert tare, o felie de pâine integrală, prăjită, cu o felie de caş.
Gustare: un măr.
Prânz: sote de legume gătite la cuptor sau la abur (mazăre, fasole păstăi, morcovi, ţelină, broccoli, porumb) cu orez fiert.
Gustare: un iaurt dietetic.
Cină: un cartof (mediu) copt, cu salată (roşii, castraveţi, ridichi, ceapă verde) şi brânză
slabă de vaci.

MARŢI

Mic dejun: un bol cu cereale integrale şi lapte semidegresat.
Gustare: o portocală.
Prânz: piept de pui la grătar sau fiert, o salată de legume (salată verde, spanac, ţelină, sfeclă, roşii, castraveţi, ceapă verde , ridichi etc.).
Gustare: un ceai de slăbit.
Cină: un cartof (mediu) fiert, cu salată (roşii, castraveţi, ridichi, ceapă verde) şi o felie de caş.

MIERCURI

Mic dejun: 200 ml lapte semidegresat (1,5% grăsime), un ou fiert tare, o felie de pâine integrală, prăjită, cu o felie de caş.
Gustare: un kiwi.
Prânz: legume gătite la cuptor cu peşte
slab la grătar sau înnăbuşit.
Gustare: un iaurt dietetic cu un fruct.
Cină: ciuperci la grătar cu salată (roşii, castraveţi, ridichi, ceapă verde) şi
condimente (busuioc, rozmarin etc.).

JOI

Mic dejun: un bol de cereale integrale
cu lapte semidegresat.
Gustare: o banană.
Prânz: soté de legume (mazăre, fasole păstăi, morcovi, ţelină, broccoli, porumb) cu orez fiert.
Gustare: un ceai de slăbit.
Cină: paste integrale cu o salată (roşii, castraveţi, ridichi, ceapă verde).

VINERI

Mic dejun: 200 ml lapte semidegresat (1,5% grăsime), o felie de pâine integrală, prăjită, o linguriţă de miere.
Gustare: un măr.
Prânz: legume gătite la cuptor cu peşte fiert sau la grătar.
Gustare: un iaurt dietetic.
Cină: un cartof (mediu) copt, cu salată de sezon (roşii, castraveţi, ridichi, ceapă verde) şi brânză slabă de vaci.

SÂMBĂTĂ

Mic dejun: un bol de cereale integrale cu lapte semidegresat.
Gustare: o portocală.
Prânz: ciuperci la cuptor cu orez fiert.
Gustare: un iaurt dietetic cu un fruct.
Cină: un cartof (mediu) fiert, cu o salată (roşii, castraveţi, ridichi, ceapă verde) şi 100 g caş.

DUMINICĂ

Mic dejun: 200 ml lapte semidegresat (1,5% grăsime), un ou fiert tare, o felie de pâine integrală, prăjită, cu o felie de caş.
Gustare: un kiwi.
Prânz: legume gătite la cuptor cu peşte fiert sau preparat la grătar.
Gustare: un ceai de slăbit.
Cină: paste integrale cu o salată de sezon (roşii, castraveţi, ridichi, ceapă verde).

ATENŢIE!

– Nu folosi ulei în salată!
– Ai liber la condimente şi oţet de mere!
– Nu mânca după ora 8 seara!
– Nu consuma alcool şi băuturi carbogazoase!

ŞTIAI CĂ…

…între orele 7 şi 9 dimineaţa este intervalul ideal pentru prima masă a zilei, pentru că are loc absorbţia substanţelor nutritive în intestinul subţire?
…somnul arde calorii şi te menţine frumoasă? Este foarte important să te odihneşti 8 ore pe noapte. În timpul somnului, după miezul nopţii, ficatul îşi începe procesul de detoxifiere. După ora 2 dimineaţa, are loc detoxifierea plămânilor, iar în jurul orei 5, detoxifierea colonului.
Foto: Thinkstock

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro

EXCLUSIV. Noi începuturi pentru Anna Lesko. Artista își renovează complet casa. VIDEO

EXCLUSIV. Noi începuturi pentru Anna Lesko. Artista își renovează complet casa. VIDEO