Dietă cu mere: PIERZI 2,5 kg în 7 zile

De Unica.ro pe

Încearcă şi tu să slăbeşti cu ajutorul acestui fruct miraculos.
e apropie toamna şi odată cu ea şi sezonul bogat în fructe şi legume. Iar cum merele sunt vedetele acestei perioade, alege-le pe cele care îţi plac cel mai mult, indiferent de soi, şi încearcă noua dietă cu mere! Nu doar vei slăbi, ci îţi vei detoxifia şi organismul!

Cu acest regim uiţi că trebuie să faci sacrificii pentru a slăbi. Dieta cu mere este indicată îndeosebi persoanelor cu un excedent de kilograme, care pentru a slăbi necesită o alimentaţie uşoară, bazată pe produse sănătoase. Ai grijă ca merele pe care le consumi să fie bine coapte şi să nu fie lovite.

Luni

Mic dejun: 200 ml ceai de plante (la alegere), o felie de pâine integrală cu 20 g brânză de vaci dietetică.
Gustare ora 11.00: un măr sau 200 ml compot de mere îndulcit cu zaharină.

Prânz: 150 g piept de pui la grătar cu 200 g legume (la alegere) fierte în baie de abur, două mere, 50 g iaurt dietetic.
Gustare ora 16.00: 250 ml lapte degresat şi trei biscuiţi digestivi.
Cină: 200 g salată de ţelină şi morcov date prin răzătoarea mică, un cartof copt şi un măr.

Marţi

Mic dejun: 200 ml ceai de plante (la alegere), o felie de pâine integrală cu 20 g brânză de vaci dietetică.
Gustare ora 11.00: o salată de fructe din două mere şi o portocală.
Prânz: 200 g peşte la grătar, 2 ouă fierte şi 200 g salată din morcov şi măr rase pe răzătoarea mică, 50 g iaurt dietetic. 
Gustare ora 16.00: 250 ml lapte degresat şi trei biscuiţi digestivi.
Cină: 200 g salată de roşii, 100 g brânză proaspătă de vaci degresată, două mere.

Miercuri

Mic dejun: 200 ml ceai de plante (la alegere), o felie de pâine integrală cu 20 g brânză de vaci dietetică.
Gustare ora 11.00: două mere.
Prânz: 200 g carne de vită la grătar, 150 g salată de varză roşie amestecată cu un măr ras, 50 g îngheţată dietetică.
Gustare ora 16.00: 250 ml lapte degresat şi trei biscuiţi digestivi.
Cină: 150 g orez brun fiert şi condimentat cu sare şi verdeaţă proaspătă şi o linguriţă de ulei de măsline, două mere.

Joi

Mic dejun: 200 ml ceai de plante (la alegere), o felie de pâine cu
20 g brânză de vaci dietetică.
Gustare ora 11.00: un măr copt.
Prânz: 200 g piept de curcan fiert, 200 g salată de ţelină şi măr ras, 200 g salată de fructe (din două mere şi alt fruct la alegere).
Gustare ora 16.00: 250 ml lapte degresat şi trei biscuiţi digestivi.
Cină: 200 g salată de morcov şi ciuperci champinion, 200 ml compot de mere îndulcit cu zaharină.

Vineri

Mic dejun: 200 ml ceai de plante (la alegere), o felie de pâine integrală unsă cu 20 g brânză de vaci dietetică.
Gustare ora 11.00: un iaurt degresat.
Prânz: 200 g piept de pui la grătar, 150 g salată de legume fierte (la alegere), salată de fructe dintr-un măr şi o portocală.
Gustare ora 16.00: 250 ml lapte degresat şi trei biscuiţi digestivi.
Cină: salată din ton (o conservă de 150 g), două roşii, un măr ras şi o linguriţă de maioneză dietetică, 200 ml compot de mere îndulcit cu zaharină.

Sâmbătă

Mic dejun: 200 ml ceai de plante (la alegere), o felie de pâine integrală cu 20 g brânză de vaci dietetică.
Gustare ora 11.00: două mere.
Prânz: 200 g peşte la grătar, 200 g salată din morcov şi măr ras, 200 g salată de fructe.
Gustare ora 16.00: 250 ml lapte degresat şi trei biscuiţi digestivi.
Cină: 100 g piept de puifiert condimentat cu piper şi un căţel de usturoi, 150 g salată de morcov ras, un măr.

Duminică

Mic dejun: 200 ml ceai de plante (la alegere), o felie de pâine integrală cu 20 g brânză de vaci dietetică.
Gustare ora 11.00: 200 ml compot de mere îndulcit cu zaharină.
Prânz: 150 g carne de vită la grătar, 100 g broccoli fiert în baie de aburi, 50 g brânză proaspătă de vaci degresată, 200 ml salată de fructe.
Gustare ora 16.00: 250 ml lapte degresat şi trei biscuiţi digestivi.
Cină: 150 g legume (la alegere) fierte în baie de abur şi 70 g orez brun fiert şi condimentat cu sare şi verdeaţă proaspătă şi o linguriţă de ulei de măsline, 200 g salată de fructe dintr-un măr şi o portocală.

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro