Dieta cu ciorbă de varză

De Unica.ro pe

Ai ţinut-o de atâtea ori şi nu a avut efect. De ce? Ciorba de varză are efect doar în combinaţie cu unele alimente! Nu va mai trebui să înfrunţi foamea ca să slăbeşti şi nu te vei îngrăşa după.
terminarea dietei!

Cum se preparã:

Ingrediente:
-1 varzã de mãrime medie
-2 ardei graşi
-1 kg morcovi
-2 cepe mari
-o ţelinã
-o cutie pastã tomate
-2 linguriţe vegeta
Legumele se spalã, se taie mãrunt şi se pun la fiert într-un vas acoperit. La primul clocot, se dã focul la mic şi se lasã sã fiarbã. Pot fi folosite condimente pentru a da gust ciorbei, dar nu şi sare.

Luni

Astãzi ai voie sã mãnânci orice fructe doreşti, mai puţin banane. Dimineaţa, bea un pahar de apã la temperatura camerei. De c+te ori şi se face foame, apeleazã la ciorba de varzã. Te poţi rãsfãţa cu salatã de fructe.
Ai grijã: dupã ora 18, fructele sunt interzise!

Marţi

ciorbã de varzã + legume
În afarã de mazãre şi porumb, toate legumele sunt permise. Fã puţinã mişcare şi nu uita sã bei cel puţin trei litri de lichide. Sucurile de roşii sau de morcovi te pot întreaga zi.Seara, poţi mânca şi un cartof copt.

Miercuri

ciorbã de varzã + fructe + legume
Mãnâncã oricât de multã ciorbã de varzã, împreunã cu legume şi fructe! Bananele, mazãrea şi porumbul rãmân pe lista alimentelor interzise. Poţi bea apã mineralã, ceaiuri, sucuri de legume.Ai voie puţinã cafea sau ceai negru.

Joi

ciorbã de varzã + banane

Începe ziua cu un pahar de apã la temperatura camerei. Astãzi poţi mânca liniştitã, pe lângã ciorba de varzã, şi banane. Ieşi la plimbare jumãtate de orã – aşa vei arde de 15 ori mai multe calorii decât stând în faţa televizorului.
Mergi la o plimbare de 30 de minute.

Vineri

ciorbã de varzã + peşte (PUI)
Fie cã alegi peştele la grãtar, peştele marinat sau peştele prãjit, acesta trebuie servit astãzi cu roşii, care conţin mult potasiu şi ajutã la slãbit. Nu uita însã cã ciorba de varzã este principalul aliment în aceastã dietã. Aşadar, întâi ciorba, apoi peşte şi roşii.

Sâmbãtã

ciorbã de varzã + pui+ legume
Nu trebuie sã te limitezi doar la roşii, ci poţi mânca orice alte legume, împreunã cu carnea de pui, fiartã sau la grãtar. În porţia de astãzi de ciorbã de varzã poti adãuga piept de pui fiert, pentru un gust mai bun.
Nu uita sã bei lichide!

Duminicã

ciorbã de varzã + orez + legume
Legumele sunt şi astãzi aliaţii tãi – profitã de ele. La prânz şi seara poţi mânca, pe lângã ciorba de varzã, şi orez fiert. Evitã cântarul şi în seara asta. Abia mâine dimineaţã vei constata rezultatul dietei. Atenţie, dacã te afli în perioada menstruaţiei, cântarul va arãta mai mult decât cântãreşti tu de fapt.

Cântãreşte-te abia mâine!

Creierul îţi semnaleazã tot mai des cã are nevoie de mâncare. Dieta cu ciorbã de varzã te scoate din cercul vicios: „glucide – insulinã – glicemie scãzutã – senzaţie de foame”. Ea controleazã nivelul insulinei de-a lungul întregii zile, iar kilogramele se topesc fãrã sã bagi de seamã.

O porţie de ciorbã de varzã (200 g) conţine:
Calorii 49
Proteine 2,6 g
Grãsimi 2,4 g
Glucide 8,4 g
Sodiu 26 mg
Potasiu 416 mg
Calciu 98 mg
Fosfor 58 mg
Magneziu 46 mg
Fier 1 mg
Beta-caroten 140 µg*
Vitamina C 94 mg
Vitamina K 160 µg
Vitamina B1 0,1 mg
Vitamina B2 0,2 mg
Acid folic (B9) 160 µg
Vitamina B6 248 µg
Mangan 200 µg
Seleniu 5,01 µg
Zinc 448 µg

Obunã dietã înseamnã:
Рṣ nu suferi de foame
– organismul primeşte destule substanţe hrãnitoare
– kilogramele pierdute nu revin dupã încheierea dietei
– gustul mâncãrii nu are de suferit
– simţi cã începi o nouã viaţã

Încercați și această rețetă de ciorba de varza

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro