Dietă: 5 paşi spre un abdomen de fier

De Diana Zagrean pe

Ca să obţii un abdomen plat ai nevoie doar de câteva sfaturi practice. Puţin sport, atenţie la mâncare şi gata. Iată cei 5 paşi spre un abdomen de fier.
Postura dreaptă te face mai slabă
Efectul de subţiere obţinut atunci când stai dreaptă şi „sugi burta” nu te ajută doar din punct de vedere estetic. Exerciţiile bazate pe această postură ard grăsimile văzând cu ochii. Încearcă serii de câte 12 reprize. Stai întinsă cu genunchii îndoiţi şi ridică pelvisul fără să îţi arcuieşti spatele. Lasă-te în jos încet şi repetă de 12 ori.
Pompează proteine
Hrana bogată în proteine te ajută să îţi menţii masa musculară, în timpc e fibrele din cereale şi fructe ajută la reducerea grăsimii de pe şolduri şi burtică. Un studiu recent arată că pentru fiecare 10 grame de fibre şi proteine adăugate în dieta zilnică pierdem 4% din grăsimea corpului.
Dietă: 5 paşi spre un abdomen de fier
Fibrele sunt cheia
Dacă adaugi fibre la dieta zilnică nu scapi numaid e constipaţie, ci şi de stratul inestetic de grăsime de pe burtă. Trebuie să fii foarte atentă şi să nu aduci brusc un aport mare de fibre, pentru a evita durerile de burtă. Creşte treptat cantitatea de fibre din alimentaţie şi bea cât mai multă apă, pentru a facilita tranzitul intestinal.
Exerciţii moderate şi intermitente
Un alt studiu realizat de Universitatea Duke, din Statele Unite arată că masa adipoasă a scăzut considerabil în cazul persoanelor supraponderale care au încercat antrenamentele pe intervale. Pentru a maximiza beneficiile, cu un minim de efort şi timp consumat, poţi să începi cu un raport de 1:2 (30 de secunde de jogging, urmate de un minut de mers susţinut).
Dietă: 5 paşi spre un abdomen de fier
Fitness cu mingea de fotbal
Nu trebuie să încerci să joci fotbal ca să arăţi ca sportivii de performanţă. Următorul exerciţiu te ajută să tonifiezi muşchii abdominali fără prea mare efort. Stai pe genunchiul drept cu piciorul stâng în faţă şi genunchiul stâng la unghi de 90 de grade. Ţine o minge de fotbal cu ambele mâini, lângă şoldul drept. Fără să-ţi roteşti corpul, adu mingea spre umărul stâng şi înapoi. Încearcă să menţii spatele drept pe timpul exerciţiului.
Foto: Northfoto

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro