Superdieta cu paste: slăbeşti 3,5 kilograme în 7 zile

De pe

A patra zi

PRÂNZ

Ingrediente:
â–º 80 g şniţel de vită
â–º 2 linguriţe ulei
â–º boia, vegeta
â–º 2 linguri iaurt
â–º 50 g paste în spirală
â–º pătrunjel.

Preparare: şniţelul se prăjeşte bine în ulei, se presară boia şi vegeta şi se adaugă iaurtul. Se consumă cu pastele fierte şi se ornează cu pătrunjel.

CINĂ

Ingrediente:
â–º o ceapă
â–º o lingură ulei
â–º un căţel de usturoi
â–º o linguriţă zeamă de lămâie
â–º 50 g spaghete
â–º o lingură parmezan ras
â–º o conservă de ton.

Preparare: Ceapa se taie mărunt şi se căleşte. Se adaugă tonul scurs şi usturoiul pisat. Se stropeşte cu zeamă de lămâie, se amestecă cu pastele fierte şi deasupra se pune parmezanul.

A cincea zi

PRÂNZ
Ingrediente:
â–º 250 g ciuperci
â–º 3 linguriţe ulei
â–º 50 g şuncă fiartă
â–º busuioc
â–º 50 g paste în formă de fundiţă.

Preparare: Ciupercile se curăţă, se taie felii şi se călesc în ulei. Se adaugă şunca tăiată fâşii, peste care se presară busuioc. Se lasă puţin la foc, apoi se amestecă cu pastele fierte.

CINĂ

Ingrediente:
â–º 200 g praz
â–º o lingură ulei de măsline
â–º nucşoară
â–º 50 g paste spiralate
â–ºo lingură parmezan ras
â–º vegeta.

Preparare: Prazul se curăţă, se taie rondele şi se căleşte în ulei. Se adaugă 100 ml apă şi vegeta şi se mai lasă la foc până scade apa. Se adaugă nucşoara, se amestecă cu pastele şi se presară deasupra parmezanul ras.

A şasea zi

PRÂNZ

Ingrediente:
â–º 50 g tăiţei
â–º 75 g piept de pui
â–º vegeta
â–º 2 linguriţe zeamă de lămâie
â–º 150 g roşii
â–º sare, piper, busuioc.

Preparare: Pastele se fierb în apă sărată. Se amestecă 3 linguri de apă fierbinte cu zeama de lămâie şi vegeta. Se toarnă peste paste. Pieptul de pui se taie fâşii şi se prăjeşte 4 minute într-o tigaie unsă. Roşiile se taie felii şi se amestecă cu pieptul de pui. Se lasă 2 minute la foc şi se serveşte cu pastele. Se condimentează cu sare, piper şi busuioc.

CINĂ

Ingrediente:
â–º o lingură ulei
â–º 50 g spaghete
â–º 50 g piept de pui
â–º o lingură de susan
â–º o lingură de smântână
â–º un căţel de usturoi
â–º pătrunjel verde.

Preparare: Spaghetele se fierb în apă cu sare. Pieptul de pui se taie fâşii şi se prăjeşte în ulei. Se adaugă susanul, smântâna, usturoiul pisat şi pătrunjelul tăiat mărunt. Se serveşte cu pastele calde.
La ora 11, în fiecare zi, poţi consuma o farfurie de crudităţi (salată, castraveţi, varză roşie şi albă, morcovi) şi 150 g de iaurt degresat.

A şaptea zi

PRÂNZ

Ingrediente:
â–º 50 g paste
â–º 300 g conopidă
â–º 3 roşii
â–º sare, piper, nucşoară
â–º o lingură parmezan.

Preparare: Pastele se fierb şi se clătesc. Conopida se curăţă şi se fierbe  8 minute. Se scurge apa şi se adaugă roşiile cubuleţe. Se mai lasă 2 minute la foc. Se condimentează cu sare, piper şi nucşoară. Se serveşte caldă, cu parmezan ras deasupra.

CINĂ

Ingrediente:
â–º 40 g macaroane
â–º un căţel de usturoi
â–º o lingură ulei de măsline
â–º vegeta
â–º 2 linguri zeamă de lămâie
â–º sare, piper
â–º 150 g roşii
â–º 40 g caşcaval.

Preparare: Se rup macaroanele şi se fierb în apă cu sare. Usturoiul se taie fin şi se căleşte în ulei. Se amestecă apoi cu vegeta, 8 linguri de apă, zeama de lămâie, sarea şi piperul. Pastele se amestecă cu sosul şi se lasă la răcit. Roşiile se taie felii subţiri şi se amestecă cu pastele. Deasupra se rade caşcavalul.

Foto: Shutterstock

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro

Citeşte continuarea pe pagina următoare: 1 2