Top 3 aliați pentru o vitalitate de invidiat

De Elisabeta Cosmescu, pe Ultimul update Luni, 12 iulie 2021, 18:16

Căldura de afară, stresul și insomniile te vlăguiesc și îți fură toată pofta de viață? Orice ai face, fără energie orice lucru pe care trebuie să îl faci devinde parcă de două ori mai dificil… Dar nu te îngrijora! Uită de vlăguială cu ajutorul eficienței a trei aliați minune pentru o vitalitate de invidiat!

Nicio zi fără mic dejun

Pe locuri, fiți gata, start! Pornește în forță, în fiecare dimineață, cu un mic dejun bogat în proteine. Așa că ce spui de un smoothie din iaurt cu miere, migdale, nuci şi fructe de pădure? Pe lângă faptul că e foarte răcoritor, iaurtul în combinație cu oleaginoase, afine, coacăze, zmeură, fragi sau mure devine cel mai bun energizant natural.

Top 3 aliați pentru o vitalitate de invidiat

 

Adaugă şi un pic de scorţişoară şi efectul este cu siguranță unul garantat! Dacă simți nevoia de ceva mai consistent poți opta pentru o gustare din cereale intergrale. Dacă le combini cu fructe de sezon ai obţinut pe loc o masă bogată în acid folic şi în complexul vitaminic B. Rolul celor două substanţe în corp este binecunoscut: scad considerabil stările de stres și cresc puterea de concentrare şi memoria.

Mișcarea, un medicament de viață lungă

Cel puțin 20 de minute de mișcare pe zi în aer liber, acasă sau la sală pot face minuni pentru creier şi inimă, de aceea specialiștii recomandă să te bucuri cât mai mult de sport. Așa că, acum, în plină vară alege să faci drumeții pe munte, să alergi în parc sau să te plimbi prin oraş pe străzile tale preferate! Vei vedea că aceste activităţi te vor ajuta să te energizezi, să te relaxezi, dar şi să reduci riscul unor afecţiuni serioase. De pildă, prin mișcare inima devine mai puternică, iar tu prinzi mai multă forță, evitând tulburările cardiovasculare.

 

 

Top 3 aliați pentru o vitalitate de invidiat

Monitorizează-ți ritmul și volumul de mișcare cu ajutorul unui un tracker gândit să îți evalueze condiția fizică, dar și starea de sănătate. Acesta identifică rapid modificări ale stării de sănătate a organismului, precum creșterea nivelului de stres, oboseală accentuată sau alți indicatori ce pot semnala o afecțiune. Optează, de pildă pentru Fitbit Luxe dispus cu 20 de setări diferite pentru monitorizarea activității fizice precum golf, Pilates, spinning sau tenis. Pe tracker-ul Luxe se regăsesc și aplicații precum alarmă, cronometru și timer, care ajută în realizarea activităților cotidiene.

Citește și:
Ce ne-a învățat pandemia despre viață și sănătate
Mihaela Bilic avertizează: Pepenele roșu poate afecta ficatul
4 pași-cheie pe care trebuie să-i facem cu toții chiar acum
Tot ce trebuie să știi despre antrenamentele neuronale, folosite de manageri de top și de persoane cu autism

Un remediu excelent pentru un somn odihnitor

Te confrunți cu insomniile? Ei bine, medicii naturopați spun că lavanda acționează remarcabil în cazul insomniilor repetitive, fiind in remediu cu acţiune calmantă asupra sistemului nervos. În plus, lavanda este indicată în cazul stprilor repetitive de vlăguială, în afecțiuni de inimă declanșate pe fond nervos. Ceaiul se prepară foarte ușor.

Lavanda

La o cănă cu apă fiartă trebuie să pui o linguriţă de plantă uscată. Se acoperă și la lasă la infuzat timp de zece minute apoi ceaiul se poate bea, înainte de culcare, sorbind cu înghițituri mici.

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro
Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!