Sănătate: 9 alimente care te feresc de cancer

De Libertatea pentru femei pe

Vrei să-ţi asiguri sănătatea cât mai mult timp? Îţi poţi crea un scut natural împotriva cancerului dacă incluzi în meniul tău alimentele potrivite. Au proprietăţi extraordinare, iar tu vei fi într-o formă maximă!
Alimentaţia sănătoasă este aliatul tău în menţinerea greutăţii, dar mai ales în protejarea împotriva cancerului. Consumă produse cât mai naturale sau puţin procesate, pe care le găseşti la tot pasul. Trebuie doar să ştii ce să alegi. În cartea „Nu hrăni cancerul!”, semnată de Pavel Chirilă, împreună cu Mădălina Popescu şi Cristela Georgescu, poţi descoperi cele mai importante alimente şi beneficiile lor.

►LACTATELE: Laptele este un aliment complet. Pentru prevenirea şi tratarea cancerului este ideal să se consume lactate fermentate, deoarece conţin floră lactobaciliană necesară revitalizării florei intestinale şi au conţinut scăzut de lipide. În zonele unde se consumă multe lactate fermentate (chefir, sana, iaurt, lapte bătut), respectiv în Asia, longevitatea oamenilor este mai ridicată decât în alte părţi ale lumii.

►PEŞTELE: Adaugă peşte în meniu pentru că e delicios, sănătos şi mult mai indicat decât carnea obişnuită. Mai multe studii demonstrează că alimentaţia bogată în peşte scade numărul, dar şi gravitatea afecţiunilor cardiovasculare, foarte posibil datorită grăsimilor polisaturate.  

► CIUPERCILE: Au efect antitumoral, inhibă celulele canceroase şi ajută organismul să se apere de infecţii. Se consumă după un tratament termic foarte uşor (cuptor sau grătar), asezonate cu ulei presat la rece şi condimente. Este recomandat să fie mâncate de 3 ori pe săptămână.

►MIEREA: Conţine fructoză, minerale, histamine, enzime şi acizi organici. Are proprietăţi antiseptice şi cicatrizante şi nu este iritantă pentru tubul digestiv. Se asimilzează uşor şi conferă multă energie orga-
nismului. Poţi înlocui zahărul cu o linguriţă de miere în ceai, cafea sau în gustările dulci preparate din fructe sau cereale. Mierea se consumă ca atare, nu tratată termic, deoarece devine toxică. 

►CEAIUL VERDE: Bea zilnic ceai verde şi te vei simţi mai în formă. Este excelent în prevenirea cancerului datorită conţinutului mare de flavone, previne infecţiile din timpul iernii, este depurativ şi digestiv. Infuzia trebuie să fie de 8-10 minute şi se recomandă consumul a 2-3 căni pe zi. 

►VINUL ROŞU: Un pahar pe zi la o masă principală scade riscul de cancer. Resveratrolul extras în stare pură din strugurii roşii se foloseşte la fabricarea suplimentelor antitumorale.

►GRÂUL: Este un aliment complet şi previne multiplicarea celulelor canceroase în corp.

►CITRICELE: Conţin vitamina C, polifenoli şi activatori ai sistemului de apărare al corpului.

►FRUCTELE DE PĂDURE: Au multe substanţe precum pectinele, vitamina C, fier, taninuri, benefice pentru imunitate.

REŢINE!

►Evită ingredientele cu aditivi (E-uri): condimentele la plic, supele instant etc.
►Încearcă să nu foloseşti cuptorul cu microunde.
►Nu este bine să pui mâncarea fierbinte în recipiente din plastic.
►Consumul excesiv de carne roşie măreşte riscul îmbolnăvirii de cancer de colon şi prostată.
►Ocoleşte pe cât posibil mâncărurile foarte grase şi bogate în carbohidraţi.

ŞTIAI CĂ…

…zahărul este considerat unul dintre cele mai periculoase elemente de pe piaţa ultimului secol?
…toate studiile clinice confirmă că bolnavii care sunt mari consumatori de zahăr (obezi şi insulino-rezistenţi) au un procent semnificativ de cancere, mai ales la sân, prostată şi colon?
…se estimează că 30% din toate cancerele se corelează cu natura regimului alimentar?

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro