NASA a descoperit 10 noi planete locuibile

În această după-amiază, în cadrul unei conferinţe de presă, NASA a anunţat că a descoperit 219 noi potenţiale exoplanete, iar 10 dintre ele ar putea fi locuibile.

Desoperirea a fost făcută cu ajutorul observatorului spaţial Kepler, care este folosit cu scopul de a identifica noi planete. Dintre cele 219 potenţiale exoplanete (planete aflate în afara sistemului nostru solar), 10 ar putea fi locuibile, adică distanţa dintre ele şi steaua lor este potrivită pentru a permite existenţa apei la suprafaţă.

Până acum, misiunile Kepler au descoperit în total 50 de planete locuibile, de mărimea Pământului.

Planeta care seamănă cel mai mult cu Pământul este cunoscută drept K77-11. Ea este puţin mai mare decât planeta noastră şi primeşte de la steaua ei cam aceeaşi energie pe care Pământul o primeşte de la Soare.

Cercetătorii NASA spune că descoperirile misiunilor Kepler ar putea ajuta la identificarea de fiinţe extraterestre, după ce, cu ajutorul observatorului spaţial, s-a realizat un catalog al potenţialelor planete.

În plus, cu ajutorul observatorului Kepler, oamenii de ştiinţă au mai descoperit că există două tipuri de planete: planetele telurice, de mărimea Pământului, şi planetele gazoase,

Recomandari
Evz.ro
Doctorul Zilei
Glamour
Elle
Sfatul Medicului
Viva.ro
Mai multe din Divertisment

FII PRIMA CARE AFLĂ

...tot ce trebuie să știe o femeie specială, ca tine

Abonează-te la newsletterul Unica și primești imediat un e-book GRATUIT
cu tendințele de toamnă-iarnă 2017-2018 în modă și frumusețe!

Vă recomandăm: