Dacă obişnuiţi să beţi mai mult de un pahar de suc acidulat pe zi, ar fi bine să vă gândiţi încă o dată la acest obicei.
Newsletter zilnic Unica
Intră în lumea Unica pentru a fi la curent cu cele mai importante informații din lifestyle-ul feminin.
Cercetătorii americani avertizează că această băutură consumată în exces distruge ficatul. Studiul a fost realizat de specialişti de la Universitatea Tufts din Boston, SUA, pe un eşantion de 2.364 de bărbaţi şi femei, cu vârstă medie.
Citește mai departe despre legătura dintre sucuri și ficat pe Libertatea.ro