Liderul de sindicat al polițiștilor explică atitudinea agentului care a vorbit la telefon cu Alexandra Măceșanu

De Unica.ro pe
Invitat la Digi24, Dumitru Coarnă, liderul de sindicat al polițiștilor, explică atitudinea lui Vasilică Viorel Florescu, agentul care a vorbit cu Alexandra Măceșanu înainte ca ea să fie ucisă de Gheorghe Dincă.

Printre altele, Coarnă a menționat că polițistul Florescu era singur pe tură, el neavând timp nici măcar să meargă la toaletă. Din cauza emoțiilor de moment, este posibil ca el să nu fi avut reacțiile pe care toți le așteptam, mai ales că nu are pregătirea psihologică necesară în astfel de cazuri.

Conform declarațiilor lui Dumitru Coarnă, agenții care răspund la numărul de urgență au făcut o școală de poliție, fără cursuri de psihologie sau altă pregătire specifică. De altfel, ei nu au făcut niciun tip de pregătire în ultimii 5-6 ani, nu pentru că nu ar avea cine să-i pregătească, ci pentru că nu ar avea cine să le țină locul atunci când ar pleca la cursuri.

Coarnă susține că există o lipsă gravă de personal la acest nivel, însă dă vina și pe sistemul care este prost gândit. Dacă operatoarea 112, pompierul și polițistul care răspund la numărul de urgență în zona respectivă ar fi fost în aceeași cameră, lucrurile ar fi mers mult mai bine, spune el.

După ce Vasilică Viorel Florescu a fost aspru criticat pentru că a refuzat să stea la telefon cu Alexandra Măceșanu, care era foarte sepriată, Dumitru Coarnă explică: era aprins beculețul roșu, ceea ce înseamnă că un alt apel era îna așteptare și singurul care putea răspunde era același Vasilică Viorel Florescu. Al doilea apel era tot din partea unei femei, victima violenței domestice, susține Coarnă. Agentul a trimis la ea un echipaj de poliție și cazul a fost rezolvat.

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro

Reacția lui Barack Obama când o gravidă a fost gata să leșine în spatele lui

Reacția lui Barack Obama când o gravidă a fost gata să leșine în spatele lui