Dieta pe bază de salate. Slăbeşti 4 kilograme în 7 zile!

De Unica.ro pe

Modelează-ţi silueta cu ajutorul salatelor de fructe şi legume!
Nu mai sta pe gânduri şi încearcă şi tu această dietă uşor de ţinut. După numai cinci zile vei observa primele rezultate!

Ingrediente IDEALE

În cazul în care te-ai decis să urmezi acest regim pentru slăbit, ingredientele pe care trebuie să le conţină salatele tale sunt următoarele: 
– fructe şi legume de sezon: pepene galben, pepene roşu, caise, piersici, nectarine, banane, mango, cireşe, conopidă, vinete, morcovi, roşii, castraveţi, ardei gras, ardei capia, ceapă, usturoi etc.
– carbohidraţi: orez, paste integrale, pâine integrală toast, cereale integrale.
– proteine: fructe confiate, nuci, piept de pui, peşte, piept de curcan, brânză degresată, tofu, ton.
– grăsimi sănătoase: ulei de măsline, dar în cantităţi moderate.

Mic-dejun şi cină

Salată de fructe (la discreţie),fără alcool sau zahăr.

Ziua 1 (prânz)

Salată de spanac şi nuci
Ingrediente: 100 g ciuperci, 100 g spanac, o ceapă potrivită, un ou fiert tare, o linguriţă de ulei de măsline, o linguriţă de oţet balsamic, miezul de la trei nuci, 50 g mozzarella, sare şi piper după gust.
Mod de preparare: se spală spanacul, se îndepărtează codiţele mari şi se zvântă, iar frunzele se rup bucăţi. Se curăţă şi se  spală ciupercile şi ceapa verde şi se taie felii. Mozzarella şi oul fiert se taie cubuleţe, iar miezul de nucă se fărâmiţează. Toate ingredientele se pun într-un castron, iar pe deasupra se toarnă uleiul de măsline şi oţetul balsamic şi se condimentează cu sare şi piper, după gust.

Ziua 2 (prânz)

Salată de orez cu legume
Ingrediente: 1/2 ceaşcă cu orez, 2 ceşti de apă, sare şi piper după gust, o roşie potrivită, un ardei gras, o ceapă potrivită, 3 căţei de usturoi, o linguriţă ulei de măsline, o linguriţă suc de lămâie.
Mod de preparare: se fierbe orezul în apă timp de 20 de minute. Se taie roşia şi ardeiul în bucăţele mici, iar ceapa în solzişori fini şi se amestecă cu sare şi piper, ulei de măsline şi sucul de lămâie după gust. Usturoiul se taie în felii foarte fine şi se pune peste orezul rece. Se amestecă apoi toate ingredientele şi se lasă la frigider 10 minute, înainte de a se consuma.

Ziua 3 (prânz)

Salată din piept de pui
Ingrediente: o salată verde, 100 g piept de pui fiert sau la grătar, 3 căţei de usturoi, un ardei gras, o roşie potrivită, 50 g parmezan ras, 50 g crutoane, o linguriţă suc de lămâie, o linguriţă ulei de măsline, sare şi piper după gust.
Mod de preparare: se spală bine salata, se usucă şi apoi se rupe în bucăţi. Pieptul de pui se taie cubuleţe. Roşia, ardeiul gras şi usturoiul se taie feliuţe. Toate ingredientele se amestecă într-un castron mare, inclusiv crutoanele, iar apoi se condimentează după gust cu sare, piper, ulei de măsline şi suc de lămâie. Parmezanul ras se pune la final.

Ziua 4 (prânz)

Salată de broccoli cu iaurt
ngrediente: 100 g broccoli proaspăt, 80 g ciuperci, 3 roşii mici, un ardei gras, o ceapă roşie potrivită, 8 măsline, 50 ml iaurt dietetic, o lingură muştar de Dijon, o linguriţă zeamă de lămâie, sare şi piper după gust.
Mod de preparare: se spală bine broccoli, ciupercile, roşiile, ardeii şi ceapa, iar apoi se taie felii şi se aşază într-un bol de salată. Măs-linele se adaugă peste legume. Iaurtul se amestecă cu muştarul, zeama de lămâie, sarea şi piperul, apoi se toarnă peste ingredintele din castron. Se amestecă uşor, se acoperă cu o folie de plastic şi se pune la rece o oră.

Citeşte continuarea în pagina următoare!

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro

Citeşte continuarea pe pagina următoare: 1 2