Alegeri care îți fac viața mai ușoară? Sport în fiecare zi!

De Unica.ro pe

În cadrul campaniei Always din acest an, sub conceptul „Fă-ți viața mai ușoară cu alegerile potrivite!”, specialiști cu renume și experți medicali s-au reunit pentru a-ți oferi cele mai bune recomandări și sfaturi pentru ca tu să poți face alegeri corecte și informate în ceea ce privește sănătatea și feminitatea ta, în zilele delicate. Oana Cuzino, Mihaela Bilic, Laura Cosoi și Alis Anagnostakis sunt doar câteva dintre personalitățile care contruiesc pentru tine programul Always „5 zile fără griji”. Luna aceasta poți urmări o serie de materiale cu experții Always pe unica.ro și poți descărca broșura de pe pagina de Facebook NoiFetele!

Cu siguranță te-ai întrebat cât de des ar trebui să faci mișcare/sport, astfel încât antrenamentul pe care îl faci să fie într-adevăr un antrenament eficient pentru tine. Răspunsul specialiștilor este unul prompt: cel puțin de 3 ori pe săptămână. Sportul te ajută să te eliberezi de stres și să ai parte de o mai bună dispoziție.

always fara griji

Nu spune nu sportului, chiar dacă treci prin zilele delicate; mișcarea ajută la ameliorarea crampelor și la scăderea intoleranței la durere. Este bine de știut că schimbările hormonale nu afectează puterea sau rezistența, deși e foarte ușor să cazi în capcana miturilor care susțin că sportul nu este recomandat în zilele delicate. Astfel, deși este posibil să te simți obosită, mișcarea te va face să te simți mai bine.

Știi prea bine că, în zilele delicate, când parcă orice ai face, disconfortul și neliniștea se strecoară și mai ușor în viața ta, ai mare nevoie de soluții care să te ajute să ameliorezi această stare. Iar dacă sportul contribuie negreșit la îmbunătățirea stării tale fizie și mentale, la fel, și absorbantul Always te poate ajuta să scapi de griji și de stres – folosind Always, fără vată deasupra, vei avea parte de siguranța și de liniștea de care ai nevoie pentru a-ți putea desfășura activitatea așa cum îți dorești și să ai parte de zile fără griji.

Iată cum poți avea parte de 5 zile mai ușoare și mai … lipsite de stres!

Ziua 1:

Alergare ușoară timp de 20-40 de minute, menținând același ritm și grad de dificultate. Alergarea la o viteză constantă va face antrenamentul mai confortabil și va diminua crampele abdominale. Nu uita să bei apă pe tot parcursul antrenamentului; un nivel optim de hidratare te va ajuta să previi sau să reduci durerile de cap sau oboseala.

Ziua 2:

Un antrenament cardio ușor de aerobic alături de alte persoane o să îți facă plăcere și o să aibă un efect de diminuare a durerilor, fiind și un mod excelent și de a-ți deturna atenția de la oboseală, stres sau starea de iritabilitate.

Ziua 3:

Participarea la o clasă de pilates sau de yoga poate fi o altă alegere bună. Exercițiile includ respirație profundă, care ajută la ameliorarea efectelor privării de oxigen în țesuturi, una dintre principalele cauze ale crampelor. Anumite posturi de yoga pot conduce la reducerea contracțiilor uterine, care sunt responsabile pentru declanșarea hormonilor care cauzează dureri și crampe abdominale în perioada menstruației.

Ziua 4:

Optează pentru un antrenament în care să folosești greutăți mai mici decât cele la care apelezi în mod obișnuit. Încearcă să eviți ridicarea de greutăți care pun presiune pe abdomen sau spate, acest lucru poate fi cu atât mai inconfortabil în perioada zilelor delicate.

Ziua 5:

În ziua a cincea, dacă ai chef să stai mai degrabă acasă, iată ce poți face: exerciții pentru picioare: genuflexiuni și fandări pentru tonifierea musculaturii coapselor, fesierilor și gambelor; exerciții pentru abdomen; exerciții pentru brațe: poți executa cu greutăți de 1-2 kg, cât îți este confortabil; mers pe loc într-un ritm mai alert, ridicând alternativ câte un picior de la sol și mișcând brațele pe lângă corp, 2-3 minute.

*Dacă ești la birou, poți face exerciții simple: mișcări ale labei piciorului, exerciții de stretching, genuflexiuni– vor diminua tensiunea de la nivelul mușchilor paravertebrali, relaxând musculatura picioarelor.

Poți alege orice activitate, sport sau tip de antrenament care ți se potrivește și care te face să te simți bine. Ține cont de starea ta în zilele delicate și gradul de intensitate la care poți să te antrenezi, fără să exagerezi. Dacă ai o stare generală rea sau un flux menstrual intens nu trebuie să te forțezi să faci mișcare. Atunci când corpul tău alege odihna, este pentru că are realmente nevoie de asta pentru a se recupera.

oana-cuzino

*Absorbantul Always este o alegere care poate face viața femeilor mai ușoară. Folosit singur, fără vată deasupra, acesta oferă protecție de până la 5 ori mai bună decât folosit în combinație cu vată.

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro