Sweet Paprika luptă împotriva COVID-19 și donează 50% din prețurile unei colecții de haine către Crucea Roșie Română

De Dana-Ruxandra Panghe, pe
Gabriela Atanasov, creatoarea brandului Sweet Paprika, își dorește să ajute în lupta împotriva COVID-19 și să susțină spitalele și medicii din prima linie, așa că donează 50% din prețurile colecției ei de haine către Crucea Roșie Română.

Citește și: #POARTAMADEINRO

Sunt în autoizolare de două luni, cu doi copii, simțeam că trebuie să ajut cumva și mi-am dat seama că și moda poate face fapte bune, mai ales într-o situație de acest gen, prin care toți trecem acum. Am decis să donez către Crucea Roșie Română 50% din prețurile unei colecții realizate pe mărimi de la 36 la 42. De livrări mă ocup personal, în limita stocului disponibil, eu plasez coletele la curier, mă ocup de tot ce implică această acțiune. Îmi doresc ca după această perioadă grea, să mă întâlnesc pe stradă cu fetele care au făcut o faptă bună acum. Am ales Crucea Roșie Română, pentru a contribui astfel la dotarea spitalelor cu echipamentele de care au nevoie în această perioadă“, a declarat Gabriela Atanasov.

Citește și: Andreea Marin – din mijlocul convoaielor umanitare, pe coperta revistei Unica de mai

Piesele vestimentare sunt disponibile pe site-ul www.sweetpaprika.ro, la categoria SHOP&DONATE.

Sweet Paprika a început acest demers pe pagina ei de Instagram, iar urmăritoarele ei au reacționat și au început să se implice. Campania este în desfășurare, iar ideea principală este de a strânge cât mai multe fonduri pentru a ajuta spitalele din România, dar și de a sprijini astfel brandurile locale.

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro