Kim Kardashian a supărat japonezii cu noul ei brand de lenjerie modelatoare

De Oana Savin pe
Kim Kardashian a lansat noul ei brand de lenjerie modelatoare, Kimono Intimates, însă acest lucru nu a fost deloc pe placul japonezilor.

Potrivit BBC, în prezentarea brandului, ce a fost lansat marți, Kim a descris Kimono Intimates ca pe un brand incluziv, ce „celebrează și îmbunătățește forma corpului și rotunjimile femeilor”. Produsele sunt disponibile în nouă nuanțe diferite, cu mărimi ce variază de la XXS la 4XL.

Însă lansarea a stârnit o reacție negativă din partea Japoniei, unde internauții au declarat că brandul dă lipsă de dovadă de respect față de îmbrăcămintea tradițională, al cărei nume îl poartă.

Kimono-ul, un veşmânt tradiţional cu mâneci lungi, ale cărui două părţi sunt petrecute în faţă şi susţinute de o centură numită obi, are o istorie care se întoarce în Japonia secolului al XV-lea.

În zilele noastre, kimono-ul este purtat doar la ocazii speciale.

Noi purtăm kimono-ul pentru a sărbători sănătatea, creşterea copiilor, logodnele, căsătoriile, absolvirile, sau cu ocazia înmormântărilor. Este un veşmânt pentru ocazii speciale, păstrat în familii de generaţii”, a declarat japoneza Yuka Ohishi pentru BBC.

Lenjeria modelatoare (n.r. a lui Kim Kardashian) nici măcar nu seamănă cu un kimono – a ales doar un cuvânt care are ‘Kim’ în el – nu există niciun respect pentru ceea ce înseamnă de fapt această îmbrăcăminte pentru cultura noastră”, a precizat Ohishi.

Sursă foto: Shutterstock

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro