Groupe Renault România, în parteneriat cu organizația Salvați Copiii și Unica, a lansat campania de strângere de fonduri „Zile cu Magie”, pentru a oferi cadouri de Crăciun copiilor din medii defavorizate.
Au fost strânși peste 73.000 de lei din donațiile angajațiilor, contribuția companiei și a oamenilor care au rezonat cu cauza. Astfel, Moș Crăciun va ajunge pe la casele a 460 de copii din Argeș, Brașov, București și Dâmbovița. Cei mici vor primi tablete, rechizite, îmbrăcăminte, jucării și dulciuri.
Campania „Zile cu Magie” este deja la a doua ediție. Anul acesta, ea s-a desfășurat online, fiind găzduită de Unica. Invitați speciali au fost actorii Dragoș Bucur și Olimpia Melinte, care au susținut inițiativa prin povești despre cum arătau sărbătorile în copilăria lor.
Această campanie s-a desfășurat între 7 și 15 decembrie. Mai jos sunt doar câțiva dintre sutele de copii care se vor bucura de un Crăciun împodobit cu daruri anul acesta, mulțumită „Zile cu Magie”:
Dana este elevă în clasa a III-a. Îi place să facă felicitări pe care să le dăruiască celor dragi. Are o mulțime pregătite și pentru tatăl ei care a plecat de când era mică.
Alexandru are 9 ani și locuiește cu părinții și frații într-o cămăruță prea mică pentru nevoile lor.
Alina are 10 ani și până la 5 ani a locuit într-un centru de plasament. Acum locuiește cu bunica și își dorește ca atunci când va fi mare să se facă polițist „pentru că vreau să apăr copiii de cei răi!”.
Anul trecut, alți 330 de copii au scris scrisori lui Moș Crăciun, iar acestea au ajuns în cutiile poștale ale Renault Bucharest Connected și Centrul Tehnic Titu, prin intermediul organizației Salvați Copiii. Portbagajele mașinilor Dacia și Renault s-au umplut de cadourile visate de copii și au fost, ulterior, transportate către școli din București și Dâmbovița.