Ce înseamnă serviciul door-to-door și cum să îți igienizezi corect telefonul

De Unica.ro pe
Urmează vești bune! E o perioadă în care e recomandat să reduci cât mai mult deplasările, așa că dacă dispui de orice tip de dispozitiv HUAWEI, ai prețuri avantajoase de service și multe alte oferte speciale gândite pentru vremuri grele.

Contextul actual este unul delicat. Sănătatea noastră este cea mai importantă, iar brandurile vor să rămână alături de tine pentru a trece împreună mai ușor peste această perioadă. În acest sens, e timpul să afli noutățile despre serviciul door-to-door, garanțiile în curs de expirare sau despre serviciile de înlocuiri piese.

Livrarea door-to-door este gratuită pentru toți utilizatorii, s-a extins recent chiar și pentru cei care nu dispun de o garanție a produselor și va fi disponibilă până pe 15 iunie. Ai și o reducere de până la 30% pentru serviciile de înlocuire a ecranului sau a plăcii de bază a telefonului tău!

Mai mult, poți să ceri ajutor simplu echipei de service, pentru că acum ai la îndemână mai multe moduri prin care soliciți serviciul door-to-door:

  • pe numărul de WhatsApp 0755 6688 77 pentru contact rapid
  • prin intermediul liniei telefonice de asistență 0800 400 896, de luni până vineri între orele 09:00 – 18:00 și sâmbăta între 10:00 – 17:00.

Serviciul door-to-door acoperă toate categoriile de produse – smartphone-uri, laptopuri, tablete, ceasuri inteligente, routere și modemuri, transportul fiind gratuit.

 Serviciul VIP include asistență pentru transferul datelor, o experiență completă de instalare a aplicațiilor, configurarea noilor tale dispozitive cu un ID Huawei și spațiu de stocare gratuit în Cloud, valabil pentru smartphone-urile lansate în această primăvară, începând cu P40 lite. Serviciul VIP se aplică smartphone-urilor care dispun de AppGallery și HUAWEI Mobile Services.

Pentru că centrul de service HUAWEI Customer Service Center, situat în strada Nicolae Bălcescu nr.23A din București, a fost redeschis și funcționează cu program special, s-au luat măsuri speciale. În cadrul service-ului autorizat din București, sterilizarea produselor se face cu ajutorul unui dispozitiv UV care îndeplinește toate normele de igienă impuse de contextul actual.

Totodată, ca să te asiguri că dispozitivul tău rămâne curat și sigur, urmează un proces de igienizare format din 5 pași:

  • Deconectarea dispozitivului de la orice sursă externă de curent
  • Îndepărtarea husei de protecție și a accesoriilor conectate
  • Pregătirea unei bucăți de material sau a unui tampon îmbibat cu alcool sau cu lichidul unui spray cu o concentrație de aproximativ 75% alcool medicinal
  • Curățarea display-ului, a carcasei și a părților laterale ale dispozitivului, cu o grijă sporită la zonele sensibile (porturi, fante sau lanternă)
  • Uscarea completă a device-ului, timp de 5 minute, până la următoarea utilizare. Pentru mai multe detalii legate de acest procedeu de curățare și igienizare, clic aici

Pentru mai multe informații, vizitați http://consumer.huawei.com/ro.

Pentru noutăți despre Huawei Consumer BG, urmăriți-ne pe:

Facebook: https://www.facebook.com/huaweimobilero/

Instagram: https://www.instagram.com/huaweimobilero/

YouTube: https://www.youtube.com/HuaweiMobilero

Material susținut de HUAWEI România.

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro