Cum scapi de grăsimea abdominală până la vară

De Unica.ro, pe Ultimul update Marți, 26 aprilie 2022, 09:49

Sezonul estival se apropie cu pași repezi și tu te gândești cum să fii în formă până atunci? Nu este imposibil să scapi de grăsimea abdominală în doar câteva săptămâni, însă trebuie să dai dovadă de determinare și răbdare.

Dincolo de aspectul inestetic, grăsimea abdominală reprezintă un factor de risc pentru diabet și boli cardiovasculare. Adoptarea unui stil de viață sănătos este principalul pas pe care trebuie să îl faci, bazat pe o dietă echilibrată și sport.

Citește în continuare ce obiceiuri duc la formarea grăsimii la burtă și prin ce metode poți obține un abdomen plat.

Obiceiuri care favorizează depunerea grăsimii abdominale

Alimentația dezechilibrată, bogată în calorii, este principala cauză a formării stratului adipos în jurul abdomenului. Prin urmare, este important să acorzi atenție tuturor obiceiurilor nocive care nu îți afectează doar silueta, ci și starea de sănătate. Mai trebuie luat în considerare și faptul că, odată cu înaintarea în vârstă, metabolismul începe să devină mai lent, astfel că organismul va arde mai puține calorii.

Stresul favorizează acumularea de grăsime abdominală. Cortizolul, cunoscut și sub denumirea de „hormonul stresului”, este vinovat în acest caz.

Dacă obișnuiești să sari peste mese, apoi să recuperezi la ceas de seară, cu siguranță ai observat deja că nu te ajută prea mult. Nu vei obține rezultate bune pe termen lung nici dacă urmezi o dietă drastică.

Alt obicei pe care trebuie să îl elimini din viața ta este sedentarismul. Încearcă să introduci zilnic în programul tău tot felul de activități care să îți facă plăcere.

Poate că nu te așteptai, însă până și postura corpului poate duce la formarea grăsimii abdominale. Așadar, trage burta, încordează mușchii abdomenului și ține spatele drept. De aceea, statul multe ore la birou afectează silueta.

Pe lângă aceste obiceiuri, alți factori care duc la formarea grăsimii abdominale sunt: dereglările hormonale și moșternirea genetică.

Cum scapi de grăsimea abdominală

În funcție de obiceiurile greșite pe care le ai, fă schimbările necesare în stilul tău de viață și rezultatele dorite nu vor întârzia să apară.

Încearcă să reduci grăsimile și zahărul din alimentația zilnică fiindcă sunt principalii vinovați. Pune accent pe legume, fructe, cereale integrale și proteine de calitate. Bea multă apă pe parcursul zilei. Nu numai că îți oferă senzație de sațietate, dar te ajută și să elimini toxinele din organism. Ai grijă la cantitatea de alcool pe care o consumi fiindcă băuturile sunt destul de bogate în calorii.

Suplimentele pentru slăbit te pot ajuta să lupți împotriva kilogramelor în plus. Acestea stimulează metabolismul, digestia, te încarcă cu energie, contribuie la obținerea senzației de sațietate, elimină celulita și grăsimea.

Fă o rutină din a bea ceai verde la micul dejun ori între mese. Studiile au demonstrat că ajută la arderea depozitelor adipoase.

Odihnește-te corespunzător și relaxează-te. Un program adecvat de odihnă te va ajuta să scapi de stres și de anxietate.

Dacă nu te numeri printre fanii fitness-ului, poți opta pentru alte variante de mișcare fizică: plimbări în aer liber pe jos, cu bicicleta ori cu trotineta, yoga, zumba, etc.

Sursa foto: pixabay.com

Urmărește-ne pe Google News
Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!