5 metode eficiente de aprovizionare a magazinului tău cu produse de calitate

De Unica.ro, pe Ultimul update Duminică, 17 aprilie 2022, 18:59

Deschiderea propriului magazin îți poate aduce o serie de beneficii pe termen lung, dar și multe întrebări la care va trebui să găsești răspuns. Tipul de produse pe care le vei comercializa, piața de desfacere și aprovizionarea cu produse de calitate sunt doar câteva dintre aspectele pe care trebuie să le iei în considerare. 

Poți începe cu analiza cererii din piață, urmată de întreprinderea tuturor demersurilor legale și găsirea spațiului potrivit pentru începerea activității (un depozit pentru stocarea produselor in cazul unui magazin online sau o locație pentru unul fizic). 

În ceea ce privește aprovizionarea cu produse, aici ai mai multe variante dintre care poți alege, în funcție de specificul tău de comerciant. Iată unele dintre cele mai bune metode pentru care poți opta. 

  1. Producător

Dacă te decizi să colaborezi cu un producător pentru produsele pe care le vei comercializa, vei avea o serie de avantaje. Să spunem că ai un profil nișat de magazin și vinzi panouri solare, invertere și alte accesorii necesare pentru acestea. Un producător îți va salva mult timp, deoarece nu vei avea intermediari terți și, totodată, îți va oferi produse de calitate superioară comparativ cu competiția ta. 

  1. Angrosist

Vânzarea unor produse cumpărate de la o companie angro este potrivită pentru magazinele care comercializează produse de larg consum. Dacă vrei să vinzi haine, produse de igienă sau cosmetică, ori pentru uz zilnic, o astfel de colaborare poate fi ideală pentru tine. 

Ia în considerare, totuși, că va fi nevoie să faci o investiție inițială mai mare. Motivul este că mulți comercianți angro impun o cantitate minimă de produse care pot fi achiziționate. Un plus ar putea fi prețul mai scăzut de cumpărare, pentru că vei cumpăra stocuri generoase. 

  1. Produse realizate manual

În cazul în care îți dorești ca magazinul tău să ofere atât produse de calitate, cât și unicate, poți opta pentru cele manufacturate. Principalul avantaj este că poți alege materialele folosite sau design-ul, dar poți și să îmbunătățești constant marfa în funcție de feedback-ul clienților. 

De asemenea, un beneficiu evident este exclusivitatea pe care o vei avea asupra produselor. Acestea vor fi disponibile doar la magazinul tău, în modele și forme unice, care nu pot fi copiate. 

  1. Dropshipping

Această metodă presupune listarea produselor pe care le vindeți pe platforma unui comerciant existent. Avantajul principal este că trebuie să le plătești doar dacă acestea se vând. 

Totuși, părerile sunt împărțite atunci când vine vorba de dropshipping. S-ar putea să îți fie mai dificil să controlezi condițiile de livrare și calitatea serviciilor oferite. 

  1. Târguri

Dacă ești nou în domeniu, interesează-te de târgurile comerciale și expozițiile organizate în zona în care locuiești sau în marile orașe. Acestea reprezintă oportunități foarte bune de a cunoaște atât producătorii locali, cât și oameni din interiorul marilor companii. 

Mai mult, prezența la astfel de evenimente îți va permite să fii la curent cu noutățile din domeniu, dar și cu cererea din piață. 

Deschiderea propriului magazin poate fi o experiență plăcută și provocatoare, deopotrivă. Ia în considerare metodele de aprovizionare de mai sus și îți va fi mult mai ușor să comercializezi produse de calitate, care să aducă un plus de valoare clientului final.

Sursa foto: shutterstock.com

Urmărește-ne pe Google News
Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!