Cori Grămescu: Exerciţii fizice pentru toate grupele de muşchi

De pe

Dacă ai trecut de stadiul de pionierat în ale Pilates-ului şi ai învăţat să respiri şi să menţii o poziţie corectă a corpului când lucrezi, e momentul să treci la următorul nivel.
Aceste tipuri de exerciţii sunt de nivel mediu, astfel că îţi solicită mai mult şi la un nivel mai intens toate grupele musculare. Ți-ai pus în minte să îmbraci o rochie mulată la un eveniment ce are loc în doar două săptămâni? Execută aceste exerciţii în fiecare zi şi vei fi surprinsă de eficienţa lor!

Scissor twist

Întinde-te pe spate, cu picioarele întinse spre tavan. Umerii sunt ridicaţi de pe sol şi palmele se sprijină pe laterala genunchilor.
Menţine aliniamentul neutru al umerilor, activând în mod egal pectoralul şi muşchii din partea superioară a spatelui. Inspiră să te pregăteşti, apoi expiră şi execută o mişcare lentă de forfecare a picioarelor. Concomitent, trunchiul execută o mişcare de răsucire pentru a apropia cotul de genunchiul opus. Picioarele trebuie să fie cât mai întinse.  Execută o serie a câte 8 repetări cu fiecare picior.

Bend knee

Aseaza-te pe palme si genunchi, mentinand umerii si bazinul in aliniament neutru. Palmele sunt asezate direct sub umeri, genunchiul direct sub bazin. Intinde piciorul de lucru in spate si mentine talpa intinsa. Expira si extinde coapsa spre tavan, mentinand aliniamentul neutru al coloanei vertebrale si talpa intinsa. Inspira si extinde coapsa spre tavan, indoind genunchiul la 90 de grade, fara a modifica pozitia pe verticala a genunchiului.  Executa 2 serii a cate 8 repetari cu fiecare picior.

Restul exerciţiilor şi poze explicite, pe blogul Slăbeşte cu Cori!

Cori Grămescu
Master Trainer Ultimate Pilates
http://ladyfit.ro/

Ce au furat CRBL și Oase la Asia Express. VIDEO exclusiv

Ce au furat CRBL și Oase la Asia Express. VIDEO exclusiv