Cum sa te lasi si sa te tii

De Laura Davidescu pe

Cui sa ceri ajutor
  
Medici din toata tara participa la programele antifumat lansate in colaborare cu Centrul de consiliere pentru renuntarea la fumat, din cadrul Institutului de Pneumologie. Poti afla orice ai nevoie in legatura cu fumatul in soseaua Viilor nr. 90, Bucuresti, la telefonul 021-335 6910/464 sau si pe internet, la Opens external link in new windowhttp://www.srp.ro/fumat-cum-sa-ma-las.html.  

Manevre evazive…care sa te ajute sa nu cedezi tentatiei

Evita fumatorii si locurile in care se fumeaza.
  
Schimba-ti obiceiurile alimentare. De exemplu, bea suc si apa in detrimental cafelei si al bauturilor alcoolice
  
Rontaie: guma de mestecat si dropsuri fara zahar, morcovi cruzi, seminte de floarea-soarelui
  
Fa ceva pentru a-ti reduce stresul: fa sport sau reinvie hobby-uri care iti tin mainile ocupate mult timp (apuca-te de tricotat, de exemplu), ca sa uiti de nevoia de a fuma
  
Respira adanc. Cand fumai, faceai lucrul acesta, pentru a inhala fumul. Acum, respira adanc
imaginandu-ti cum plamanii ti se umplu de aer curat
  
Amana. Chiar si atunci cand simti ca nu mai rezisti, amana acea tigara mult-dorita cu 10 minute. Pe ceas! S-ar putea ca, dupa acest interval de timp, sa fi scapat de nevoia imperioasa de a fuma. {i sa mai poti amana, in continuare, momentul renuntarii.

  
Foto: Hepta 

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro

Citeşte continuarea pe pagina următoare: 1 2