Gillette și Oral-B sunt punctele de atracție din Experiența Virtuală LifeLab de la P&G
Compania prezintă inovații inspirate de consumatori, care schimbă felul în care oamenii își rezolvă treburile zilnice, de la bărbierit până la spălatul rufelor, construind în același timp un viitor mai sustenabil cu mărci legendare precum Gillette, Oral-B și Tide.
P&G și-a anunțat anterior planul de a transforma prezența fizică a Companiei din cadrul CES într-un program complet virtual. P&G LifeLab, care va fi găzduit integral online pe PGLifeLab.com, este deschis tuturor vizitatorilor, inclusiv celor care nu s-au înregistrat la CES 2022. În acest mediu virtual, vizitatorii pot interacționa live cu experții P&G, care vor comunica cele mai recente noutăți despre:
Aparatul de ras încălzit GilletteLabs ediție specială Bugatti – primul aparat de ras încălzit din lume în combinație cu o legendă auto – și GilletteLabs cu Bară Exfoliantă care elimină murdăria de pe piele înainte de trecerea lamelor – combinând într-un singur pas îngrijirea pielii și bărbieritul și creând astfel o experiență premium.
Oral Care revine cu Oral-B Seriile 4 și 5, periuțe de dinți inteligente care ajută mai mulți consumatori să își îngrijească mai bine sănătatea orală, precum și cu o prezentare a Oral-B iO 10, cea mai nouă evoluție în domeniul îngrijirii orale avansate și al dispozitivelor premium pentru spălarea dinților.
Tide reduce impactul spălării rufelor asupra mediului și asupra viitorului nostru comun. Află mai multe despre primul detergent de rufe pentru spațiu, pe care îl vor utiliza astronauții pe Stația Spațială Internațională începând cu acest an.
P&G Beauty revine la CES pentru prima oară din 2019 cu BeautySPHERE: o călătorie a descoperirii prin Responsible Beauty, platforma P&G Beauty pentru o forță pozitivă a frumuseții în lume.
LifeLab include și noi experiențe de gaming, unde vizitatorii se pot ‘lupta’ cu Crest Cavity Creeps pentru a salva Toothopolis sau se pot da cu un snowboard care alunecă la fel ca aparatul de ras încălzit, folosind tehnologia FlexDisc™ brevetată de GilletteLabs.
„La P&G, căutăm neobosit inovațiile care îmbunătățesc viața consumatorilor din întreaga lume”, a declarat Marc Pritchard, P&G Chief Brand Officer. „Ne pare bine să revenim la CES virtual, pentru a arăta cum consumatorii ne-au adus inspirație pentru o gamă largă de noi produse și experiențe, inclusiv inovații care creează soluții pentru probleme presante, precum sustenabilitatea mediului”.