Procter&Gamble (NYSE: PG) a lansat noul său P&G LifeLab Everyday în cadrul primului târg virtual de la Consumer Electronic Show (CES). Această platformă captivantă, disponibilă pentru toți participanții virtuali la CES, îmbină explorarea digitală cu realitatea virtuală, pentru a prezenta modul în care inovațiile și tehnologiile inspirate de înțelegerea profundă a consumatorilor pot avea un impact asupra vieții de zi cu zi.
„Într-o eră a schimbărilor majore, consumatorii se bazează din ce în ce mai mult pe produse de încredere, cu performanțe superioare, pentru a-i ajuta în viața de zi cu zi”, declară Marc Pritchard, Chief Brand Officer P&G. „Evenimentul nostru virtual P&G LifeLab Everyday demonstrează modul în care tehnologia stimulează crearea de produse inovatoare și modul în care ne menținem înaintea acestor transformări, creând branduri care fac viața mai ușoară și viitorul mai luminos, în fiecare zi.”
Vizitatorii P&G LifeLab Everyday vor putea crea un avatar, pentru a intra pe platforma virtuală. Ei vor putea astfel explora și interacționa virtual cu o serie de tehnologii și inovații pentru casă și pentru planeta noastră. Totodată, vor putea viziona clipuri video și prezentări despre inovația inspirată de viitorul consumatorilor, incluzând:
P&G LifeLab Everyday oferă, de asemenea, Connect with P&G Bar, unde partenerii și antreprenorii sunt bineveniți să împărtășească cele mai recente idei cu experți în tehnologie și inovare din cadrul P&G. Potențialii candidați interesați să lucreze la P&G pot explora oportunitățile pe care le au, vorbind cu reprezentanții companiei la the Work cu Us Bar.
În amfiteatrul P&G LifeLab Everyday, P&G va găzdui a treia ediție anuală a Innovation Challenge, unde antreprenorii în devenire selectați își vor prezenta cele mai recente soluții inovatoare pentru oportunitatea unui parteneriat cu P&G Ventures, care le va oferi ocazia de a-și dezvolta produsul. Amfiteatrul va cuprinde, de asemenea, demonstrații de brand de la experții noștri din Departamentele de Îngrijire Orală și Îngrijirea Casei.
După încheierea CES, P&G LifeLab rămâne deschis la www.pglifelab.com. „Vedem un viitor interesant pentru P&G LifeLab dincolo de CES”, declară Phil Duncan, Chief Design Officer, P&G. „Investim în această platformă virtuală disruptivă pentru că noi credem că modul cel mai bun de a continua să interacționăm cu consumatorii, partenerii, mass-media și alte organizații din întreaga lume este de a-i invita să ni se alăture în spatele cortinei, indiferent când sau unde sunt.”
Despre Procter & Gamble
P&G deservește consumatorii din întreaga lume cu unul dintre cele mai puternice portofolii de branduri lider, de calitate și încredere, precum Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, și ®Whisper. Comunitatea P&G include operațiuni în aproximativ 70 de țări din întreaga lume. Vă rugăm să vizitați http://www.pg.com pentru cele mai recente știri și informații despre P&G și brandurile sale. Pentru alte știri despre P&G, vizitați-ne la www.pg.com/news.
Află cât de bine te potrivești cu partenerul tău!