Cupio: 10 ani de frumusețe, pasiune și dăruire 

Nu există un business de succes, fără oamenii care alcătuiesc echipa din spatele său. Povestea Cupio a prins contur în urmă cu 10 ani, cu o echipă mică, dar plină de entuziasm și cu dorința de a face lucrurile bine. Iar de la 12 oameni atunci, Cupio are astăzi peste 140 de angajați în Office, Depozit și în cele 21 de magazine fizice din țară. 

Brandul a ajuns la un număr de 100 de angajați în anul 2019 și de atunci business-ul se află într-o continuă evoluție, mizând pe dăruirea și creativitatea echipei sale, dar și pe produse care să ne facă mai frumoase și mai fericite.

Povești de succes

În spatele brandului deja consacrat pe piața de produse de frumusețe și îngrijire din România, se află multe povești frumoase, iar astăzi le aflăm pe cele ale Cristinei, Ralucăi sau Isabelei.

Cristina a fost cooptată în echipa Cupio în urmă cu 8 ani și a pornit de la poziția de ambalator manual la Team Leader Coletare, a trecut apoi la cea de Junior Buyer, iar azi a ajuns să ocupe postul de Product Specialist în Departamentul Achiziții. Este o persoană competitivă și orientată spre performanță.

O altă poveste de succes este cea a Ralucăi, care venită pe poziția de Referent economic în urmă cu un an, a preluat de curând coordonarea Departamentului Financiar-Contabil, în funcția de Director Economic. Determinarea și profesionalismul ei sunt calități care se potrivesc mănușă acestui job.

Și Isabela, din departamentul Resurse-Umane, are o poveste la fel de frumoasă. De la poziția de Beauty adviser într-unul dintre magazinele Cupio din Timișoara, a devenit în scurt timp Specialist HR și un om de bază în companie.

Cu toate par că “și-au găsit locul” în echipă și că aici pot performa la adevărata lor valoare, și doar așa se poate crea o echipă unită și un brand de succes.

Cupio: 10 ani de frumusețe, pasiune și dăruire 

La Cupio oamenii sunt importanți

Cupio este un brand 100 la sută românesc, o poveste despre curaj și viziune, mereu în căutare de oameni noi, cu idei innovative, cu energie și dorința de a performa.

Dezvoltarea profesională continuă, trainingurile de produs, de vânzări sau de abordare a clienților, toate acestea reprezintă o prioritate pentru brand. De ce? Pentru că scopul său este ca fiecare vizită în magazinele Cupio să însemne pentru client o experiență cu adevărat frumoasă și unică. Iar profesionalismul, devotamentul, deschiderea către nou și pasiunea pentru frumos vin să completeze și să contureze profilul angajatului Cupio, în această misiune.

Cupio: 10 ani de frumusețe, pasiune și dăruire 

Ce spun angajații?

„Știam că mi se potrivește postul de copywriter, dar când am ajuns la Cupio am realizat că este o carieră pe care doresc să o urmez toată viața. Și ce poate fi mai frumos, femeie fiind, să scrii despre frumusețe și despre tot ceea ce te face să te simți frumoasă?

Cupio îmi oferă posibilitatea de a-mi împărtăși gândurile despre feminitate și frumusețe tuturor persoanelor care aleg să folosească produse cosmetice profesionale.

Frumusețea și feminitatea sunt calitățile ce nu le pot fi luate femeilor niciodată. Cupio le reamintește asta. Iar eu sunt fericită să fac parte dintr-o echipă care susține femeile, oferindu-le oportunitatea de a se simți mai frumoase și mai încrezătoare, în fiecare zi!” –  Victoria Chiticariu, Copywriter – Marketing Team (3 ani)

“Cupio pentru mine înseamnă a doua familie, o familie frumoasă care m-a ajutat să mă dezvolt profesional, cât și personal. În acești doi ani am învățat să cunosc mai bine nevoile oamenilor și să-i ajut din punct de vedere profesional. Am învățat că interacțiunea cu oamenii te ajută să cunoști și să ai răbdare în orice situație. Mă bucur că fac parte din echipa Cupio Craiova, sunt mândră că am o echipă puternică ce a evoluat frumos. Cupio pentru mine înseamnă frumusețe, încredere, dezvoltare și evoluție. Cupio is the Best!”Iureș Mariana, Responsabil Magazine – Cupio Craiova (2 ani )

“De doi ani sunt în echipa Cupio și de atunci sunt într-o continuă dezvoltare și acumulare de experiențe, informații și prieteni noi. Alături de Cupio am învățat să am încredere în mine, să zâmbesc sincer și aici am înțeles că nu există „nu pot” sau „nu voi reuși”.”-  Stanciu Ana Maria, Responsabil Magazine – Cupio Târgoviște (2 ani).

Atunci când un brand pune preț pe oamenii care îl construiesc zi de zi, succesul său va fi garantat. Iar Cupio este o poveste despre magia transformării, despre valori și frumusețe.

Urmărește-ne pe Google News
Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!