Clienții reprezintă cheia succesului unei afaceri: Iată 4 metode eficiente și rentabile prin care poți răsplăti fidelitatea clienților tăi

Un business prosper nu poate exista fără clienții săi loiali care apreciază de fiecare dată serviciile oferite. Este timpul să-ți exprimi mulțumirea față de aceștia și să-i surprinzi cu un mic bonus care să le aducă zâmbetul pe buze și să le câștige încrederea.

Cum să îți fidelizezi clientela și să o încurajezi să apeleze mereu la serviciile tale

Sărbătorile sunt de regulă perioada în care atât angajații, cât și clienții, se așteaptă la o mică atenție pentru efortul și loialitatea de care au dat dovadă în acest an, însă nu trebuie să te rezumi la ocaziile speciale ca să le mulțumești pentru sprijin. Nu este nevoie nici să cheltuiești sume exorbitante ca să le menții interesul și să-i atragi de partea ta, așa că iată câteva idei pe care le poți pune în aplicare.

  1. Trimite-le o invitație la un eveniment special

Clienții fideli au întotdeauna prioritate când vine vorba de oferte speciale sau de lansarea unui produs nou, însă poți merge chiar mai departe: trimite-le o invitație la un eveniment care să aducă pe buzele tuturor numele afacerii tale. Este o metodă bună de promovare, cât și un prilej de a-ți surprinde clientela într-un mod inedit. Poate fi un eveniment de caritate, un concert, un târg sau un festival, totul ține de profilul clienților pe care îi vizezi. Încurajează-i să-și invite prietenii și familia, iar astfel poți capta atenția unei noi audiențe. Toate demersurile pot fi făcute simplu și online, astfel încât să poți ține evidența numărului de participanți.

  1. Clientul lunii/anului

Multe business-uri, în funcție de domeniul în care activează, prezintă pe rețelele de socializare, pe site-ul lor sau prin intermediul altor mijloace de comunicare poveștile clienților satisfăcuți de serviciile oferite. Răsplătește cei mai fideli dintre clienți și propune-le să apară într-un clip sau într-o poză care promovează valorile afacerii. Acest lucru va spori popularitatea serviciilor oferite și îi va încuraja pe clienți să devină „ambasadorii” business-ului tău.

  1. Oferă-le un mic cadou

Orice client se simte privilegiat atunci când i se acordă beneficii extra sau mici atenții care să exprime cât sunt de apreciați pentru sprijinul lor. Nu este nevoie să oferi un cadou substanțial și costisitor pentru a crea un impact pozitiv și pentru a-ți consolida clientela. Poți să le acorzi un discount, un voucher, coșuri cadou corporate sau o mostră gratuită din serviciile pe care le oferi, după caz. Nici angajații silitori nu trebuie privați de o astfel de ocazie, așa că aruncă o privire pe Boutiquecadeaux.ro și alege coșuri personalizate la cel mai bun preț.

  1. Cere un feedback din partea clienților

Cu toții apreciem atunci când ni se iau în calcul opiniile și sfaturile, lucru de care clienții tăi ar trebui să beneficieze cât mai des. Astfel de informații îți pot fi utile pe viitor și te vor ajuta să-ți actualizezi sau să-ți dezvolți business-ul și strategia de marketing în funcție de nevoile clienților. Trimite un sondaj de opinie clienților tăi loiali și cere-le opinia, însă ai grijă să subliniezi faptul că sondajul le este adresat tocmai datorită fidelității de care au dat dovadă și a importanței lor pentru business.

Este important să atragi atenția unei noi clientele, însă nu uita să menții interesul celor care deja te susțin și apelează la serviciile tale. Cele patru metode prezentate te vor ajuta să-ți răsplătești clienții fideli simplu și cu costuri reduse.

Sursa foto: Pexels.com

Urmărește-ne pe Google News
Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!