Cine este antreprenoarea care a revoluționat piața amenajărilor interioare din România

În urmă cu 17 ani, Cătălina Trupșor a revoluționat piața de amenajări interioare din România. În anul 2005 a fondat Color Smart Distribution, iar astăzi este unic importator și distribuitor în România și Republica Moldova, al portofoliului de branduri de vopsele premium și premium plus: Novacolor, Color Smart și Pittsburgh Paints. 

Antreprenoarea a mărturisit că a început cu o investiție de 80.000 de euro din fonduri proprii și astfel a adus primul import internațional. Începutul nu a fost ușor – Cătălina Trupșor a povestit că s-a lovit de reticența brandurilor internaționale cu privire la piața locală, însă asta nu a determinat-o să dea înapoi. A simțit nevoia din piață și a transformat-o în oportunitatea unui business puternic. 

”Investiția bugetată pentru aducerea unui brand nou în România înseamnă bani și timp. Dacă nu te cunoaște nimeni pe piața unde evoluezi poți consuma 2 ani și 100 de mii de euro înainte să deschizi o discuție cu adevărat serioasă despre distribuția exclusivă în teritoriul pe care-l controlezi. La toate acestea se adaugă costurile stocului inițial, al materialelor de suport vânzare și al amenajării unor spații comerciale dedicate noii game de produse. Se adaugă desigur cheltuieli de training, cu vizitele de protocol ale furnizorilor externi, garanții bancare, asigurări și posibil extinderi logistice – parc auto, depozite, sisteme informatice noi sau extinse. În funcție de cât ești de priceput, isteț sau experimentat poți să începi activitatea după ce ai investit între 6 luni și 2 ani, și între 300 de mii de euro și un milion”, spune Cătălina Trupșor.

Afacerea și-a continuat drumul ascendent, iar în 2021 business-ul a închis anul cu o cifră de afaceri de peste 2 milioane de euro. Pentru anul în curs se așteaptă la o majorare de 50% a cifrei de afaceri. Această creștere are la bază proiectele și investițiile planificate  pentru 2023. 

Fondatoarea Color Smart Distribution s-a focusat constant pe progres, ceea a făcut-o să dezvolte o viziune strategică care îi garantează succesul:  

  • A creat și extins o rețea de showroom-uri proprii și partenere;
  • A dezvoltat sistemul de distribuție la nivel național;
  • Extinde permanent portofoliul de produse;
  • A consolidat relația cu furnizorii externi;
  • A creat o comunitate solidă de specialiști;
  • S-a focusat pe optimizarea vizibilității în mediul online;

Compania continuă să transforme casele românilor și investește constant în inovație și servicii de lux. Astfel, a înființat propria școală de aplicatori – Academia Novacolor, cu scopul de a forma echipe de specialiști pentru aplicarea produselor premium și premium plus. 

Evoluția fantastică a business-ului este rezultatul unei activități necontenite. Antreprenoarea Cătălina Trupșor se focusează constant pe inovație, pe nevoia clienților finali și pe servicii care se ridică la cele mai înalte standarde. 

În prezent, Color Smart are trei locații proprii în trei orașe din țară – București, Constanța și Timișoara, o rețea formată din 12 distribuitori la nivel național – Cluj, Oradea, Craiova, Arad, Sibiu, Alba-Iulia, Râmnicu Vâlcea, Ploiești, Focșani, Bacău, Piatra Neamț, Brașov și este prezent în 20 depozite. Compania își construiește o prezență puternică și în mediul online, cu două noi magazine virtuale.

În portofoliul Color Smart, regăsești o gamă largă de servicii, de la materiale și accesorii, la servicii de consultanță sau proiecte la cheie realizate cu echipele sale de aplicatori, designeri și arhitecți. 

Urmărește-ne pe Google News
Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!