Băuturi care te ajută să dormi mai bine. Scapă de insomnie!

De Unica.ro, pe Ultimul update Vineri, 31 iulie 2020, 10:45

Sigur ştiai că laptele este unul din cele ai bune remedii pentru insomnie. Însă dacă nu ai lapte la îndemână atunci când nu poţi dormi, iată şi alte băuturi care te ajută să dormi bine!

De este laptele un bun remediu pentru insomnie

Dacă te-ai aşezat în pat şi ţi-ai dat seama că nu poţi să adormi, un pahar de lapte cald poate face minuni. Într-o cană de lapte dulce adaugă una sau două linguriţe de miere şi savurează-l în linişte. Laptele este unul din cele mai bune şi mai vechii remedii naturale pentru insomnie deoarece conţine triptofan, un aminoacid care are un efect calmant asupra creierului, inducând o stare de relaxare.

Ceaiul de muşeţel, un somnifer natural

Un alt remediu cunoscut pentru insomnie şi stări de agitaţie. Muşeţelul are un efect sedativ similar cu al somniferelor, dar mult mai blând şi fără reacţii adverse. Bea un ceai de muşeţel îndulcit cu miere chiar înainte de culcare!

Ceaiul de valeriană, cel mai bune remediu pentru insomnie

Valeriana este probabil cea mai cunoscută plantă cu efecte asupra insomniei. Este un calmant natural, care te ajută să scapi de tensiune, stres şi agitaţie. Extractul de valeriană este folosit şi în multe medicamente şi suplimente care îţi promit să te scape de insomnie. De ce să nu alegi varianta cea mai naturală, un ceai cald de valeriană, îndulcit cu o linguriţă de miere? Cum se prepară ceai de valeriana

Apa de cocos te ajută să te relaxezi

Apa de cocos proaspătă este băutura ideală pentru seară. Te ajută să te relaxezi şi să alungi tensiunea datorită conţinutului de vitamine. Apa de cocos e bogată în potasiu şi magneziu, minerale care contribuie la relaxarea muşchilor, şi în vitamine din grupul B, care induc o stare de relaxare şi alungă stresul. În plus, şi nuca de cocos este foarte sănătoasă.

Sucul de cireşe te ajută să dormi mai bine

Dacă nu te tentează o băutură caldă, încearcă una rece. Sucul natural de cireşe este bogat în melatonină, o substanţă care reglează ritmul somn-veghe, de asemenea folosită în suplimentele contra insomniei. Evident, ai nevoie de un suc de cireşe cât mai natural, sucurile din comerţ nu au acelaşi efect.

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro
Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!