(P) Vitality Club lansează campania de CSR foreveRUN, un tribut adus vârstnicilor afectați de singurătate, imobilitate fizică, boli cronice sau lipsuri materiale

De Unica.ro pe

Centrul de wellness Vitality Club din cadrul Ramada Plaza Hotel, lansează, în luna septembrie, a doua campanie umanitară a anului 2020, după „Olimpiada pentru Viață”. Proiectul foreveRUN a pornit de la dorința de a fi alături de Fundația Regală Margareta a României, sprijinind Campania „Avem o dragoste de dat pentru cei care ne-au construit viitorul”. #avemodragostededat este un demers în vederea strângerii de fonduri pentru vârstnicii singuri din România aflați în situații dificile de viață, afectați de singurătate, imobilitate fizică, boli cronice sau lipsuri materiale. 

În România trăiesc aproximativ 3,7 milioane de vârstnici, iar mulți dintre aceștia sunt în situații dificile de viață și nu mai au pe nimeni care să îi ajute. Izolarea socială din perioada pandemiei SARS-CoV-2 a fost o grea încercare pentru toți, însă vârstnicii singuri au resimțit aceast lucru înzecit din cauza singurătății și a lipsei accesului la servicii. Fundația Regală Margareta a României a venit în sprijinul acestora pentru a-i ajuta să facă față noilor provocări.

Conceptul foreveRUN constă în lansarea unei provocări către membrii Vitality Club. Aceștia se pot înscrie la o probă de 5 km de alergare pe bandă, în schimbul achitării unei taxe de participare în valoare minimă de 100 lei. Banii strânși din înscrieri vor fi donați Fundației Regale Margareta a României, în sprijinul fondului social dedicat vârstnicilor singuri din România și campaniei „Avem o dragoste de dat pentru cei care ne-au construit viitorul”. 

Competiția foreveRUN se va derula în intervalul 15 septembrie – 15 octombrie 2020, iar toți cei înscriși vor primi un kit de participare din partea organizatorilor. La finalul competiției vor fi premiați 3 participanți, în funcție de cel mai bun timp obținut pentru parcurgerea probei de 5 km. Câștigătorii vor primi unul dintre cele 3 premii oferite de sponsori, constând în: un week-end pentru două persoane la Ramada Sibiu, celebrele bretele Albert Thurston oferite de Trends by Adina Buzatu și un voucher în valoare de 400 de lei, oferit de Editura Litera, pentru achiziționarea produselor din magazinul on-line www.litera.ro.

Așadar, lansăm membrilor Vitality Club invitația de a susține campania socială foreverRUN prin participarea la competiție, începand cu 15 septembrie.

 

(P) Vitality Club lansează campania de CSR foreveRUN, un tribut adus vârstnicilor afectați de singurătate, imobilitate fizică, boli cronice sau lipsuri materiale