Zece secrete de slăbit pe care nutriționiștii nu le dezvăluie

De Amelia Matei, pe Ultimul update Marți, 03 ianuarie 2017, 16:52

nutritionist

Folosește uleiul de cocos la prepararea mâncărurilor

Uleiul de cocos conține grăsimi saturate și este unul dintre uleiurile vegetale care nu se depun în organism, ceea ce înseamnă că este sigur pentru silueta ta. Un alt avantaj este acela că are punctul de ardere ridicat, motiv pentru care este recomandat la prepararea mâncărurilor.

Consumă legume verzi în fiecare zi

Legume precum broccoli, spanacul, fasolea verde, dovleceii, ardeii au o valoare nutrițională ridicată, prin conținutul lor bogat în minerale, vitamine, enzime și fibre.

Renunță la alergat

Ideea că zece ture de alergat în parc te fac mai suplă este un mit demontat de către specialiști. Poți opta, în schimb, pentru exerciții care se desfășoară pe o perioadă mai scurtă de timp, dar mult mai intense. Scapă de rutina exercițiilor practicate, acestea se vor dovedi ineficiente dacă nu există combinații și alternări atât în mișcare cât și în intensitate.

Dormi cel puțin opt ore pe noapte

Niciun nutriționist nu include în rețeta de slabire ți somnul. Ceea ce trebuie să știi este că somnul favorizează procesul de slăbire, iar lipsa lui în normele recomandate duce la dezechilibru hormonal crescând pofta de mâncare.

Găsește-ți un aliat în timpul dietei

Nutriționiștii nu îți spun niciodată că poți trece mai ușor printr-o dietă dacă ai alături de tine o prietenă care să te sprijine sau să urmeze alături de tine un program de slăbire. Să urmezi același drum cu altcineva înseamnă echilibru, înțelegere și suport psihic.

Citește și – Ce substanțe nutritive lipsesc din dieta vegetariană?

Foto – 123rf

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro

Citeşte continuarea pe pagina următoare: 1 2

Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!