Cori Grămescu: De ce e bine să alegem antrenamente cardio vara?

De pe

Odată cu creşterea temperaturii de afară, glanda tiroidă îşi reduce acitivitatea, aşadar trebuie să susţinem metabolismul prin efort cardio vascular.

Aşadar, este indicat ca, la 3 antrenamente pe săptămână, două să fie cardio şi unul de tonifiere.

Avem antrenamente cardio sunt pentru toate tipurile de cliente, de la începătoare la avansate. Pentru începătoare avem antrenamente cardio cu nivel de dificultate redus, precum Combat Tone, The Method sau Step Aerobic, iar pentru clientele de nivel mediu şi avansat, avem Essential Fitness, TaeBo, Capoeira, Tribal Energy, Steel Tonic şi Mx Training.

Am introdus un ritm de execuţie sănătos, potrivit atât pentru clientele începătoare cât şi pentru cele deja experimentate, am accentuat componenta de dezvoltare a masei musculare şi de întărire a articulaţiilor şi am simplificat coregrafiile folosite, accentuând corectitudinea mişcărilor şi eficienţa exerciţilor. Pe principiul, mai bine mai puţine şi mai corecte decât multe şi degeaba.

Cel mai în vogă tip de antrenament cardio vara aceasta este CAPOEIRA AEROBIC!

Acesta combină elemente din artele marţiale braziliene, dans şi sport. Capoeira Aerobic dă rezultate excelente în cel mai scurt timp, ajutându-vă să pierdeţi în greutate într-un mod sănătos, fără să pierdeţi masă musculară.  Capoeira Aerobic este bun pentru tonifierea muşchilor, în special a fesierilor, a coapselor şi a abdomenului.
ajută la creşterea rezistenţei fizice, a mobilităţii şi a vitezei
într-o oră de antrenament intens, puteţi arde până la 1000 de calorii
ajută la diminuarea stresului

Dalanda (antrenor Lady Fit Gym) exemplifică direct pe Blogul lui Cori.

Ce au furat CRBL și Oase la Asia Express. VIDEO exclusiv

Ce au furat CRBL și Oase la Asia Express. VIDEO exclusiv