Cum prepară Carmen Brumă salata dietetică de post

De Raluca Vițu pe

Postul este o perioadă importantă pentru toți cei care vor să se purifice pe plan spiritual și trupesc. Din punct de vedere nutrițional, postul reprezintă o adevărată provocare mai ales pentru femei care riscă să se trezească cu câteva kilograme în plus, din cauza preparatelor care conțin un număr mare de carbohidrați. Ei bine, vestea bună pentru cei care postesc este că se poate să treci prin săptămânile de post fără să să existe riscul acumulării urâcioaselor kilograme.

Citeşte şi Antrenament înainte de culcare. Carmen Brumă te învață cum să-ți lucrezi mușchii din zona pelviană

Carmen Brumă, celebra și îndrăgită realizatoare de televiziune, expertă în nutriție și fitness, are o reteță specială de salată dietetică de post, numai bună pentru masa de prânz. Carmen Brumă recomandă consumarea acestei salate de post ca fel principal, nu ca garnitură, deoarece este o mâncare complexă, sățioasă.

Ingrediente:

  • 250 g fasole neagră boabe;
  • 50 g paste fără gluten fierte;
  • 4-5 castraveți;
  • 3 fire ceapă verde;
  • o legătură mărar;
  • o legătură pătrunjel;
  • câteva frunze de lobodă;
  • 3,4 ridichi;
  • 100 g legume deshidratate (vânătă, ciuperci, dovlecel, măsline);
  • ulei de cânepă;
  • sare de mare.

Mod de preparare:

Patele se fierb. Se fierbe și fasolea. Se poate folosi și fasole gata fiartă, la conservă. Legumele se spală, se curăță și se taie fâșii, cuburi sau felii (după preferință). Toate ingredinetele se amestecă într-un bol mare, cu sare și piper, după gust. Opțional, se poate adăuga la sfârșit și jumătate de avocado pasat cu furculița ți putina zeamă de lămâie!

Poftă bună!

sursa foto – 123rf.com

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro