Cele 5 greșeli care te îmbătrânesc mai repede. Toate femeile le fac

Formula pentru tinerețe fără bătrânețe nu a fost încă descoperită, așa că, într-un fel sau altul, trebuie să ne împăcăm cu gândul că înaintăm în vârstă și, inevitabil, îmbătrânim. Trebuie să ai în vedere însă că nu toate persoanele îmbătrânesc cu aceeași viteză, iar procesul poate fi încetinit și depinde în mare măsură de alegerile proaste pe care le facem și care sunt legate mai ales de stilul nostru de viață.

Acestea sunt cele mai comune 5 greșeli pe care le fac femeile, cu efecte dramatice asupra felului în care arată:

  1. Statul prea mult la plajă

Un studiu publicat de revista medicala „Clinical, Cosmetic And Investigational Dermatology“ a scos la iveală faptul ca soarele este direct resposabil de 80% dintre ridurile care apar pe chip. Statul prelungit la plajă, dar și simplele ieșiri la terasă fără să folosești protecție UV pot avea efecte devastatoare asupra tenului tău. Cremele pentru protecție solară sunt obligatorii în astfel de situații, mai ales în timpul unui concediu la malul mării.

  1. O dietă bogată în zaharuri

Un desert delicios este tentant, dar nu și sănătos. Dacă vrei să te păstrezi în formă și să arăți tânără pentru mult timp de acum încolo, ai grijă la zaharuri, dar și la alimentele grase. Pe măsură ce îmbătrânești, probabilitatea să dezvolți probleme precum diabetul, boli cardiovasculare sau cancer crește, din păcate. Toate acestea sunt legate și de consumul de zahăr. Apoi, zahărul provoacă apariția ridurilor și nu numai la nivelul tenului, ci pe tot corpul.

  1. Un program de somn deficitar

Un adult trebuie să doarmă între 7 și 9 ore pe noapte. Atunci când dormi suficient, corpul tău produce melatonină, un hormon care repară celulele și ADN-ul. Tot în timpul somnului este eliberat și hormonul responsabil pentru tonusul muscular și vitalitate. Odihna are așadar nenumărate beneficii, iar lipsa acesteia poate avea efecte negative la nivel fizic și psihologic. Vei arăta mai în vârstă decât ești de fapt și vei avea nevoie de alimente bogate în calorii, care să îți dea energia necesară pentru a funcționa.

  1. Renunțarea la viața socială

Poate ești ocupată cu treburi casnice sau cu munca, însă asta nu este o scuză în cazul în care ai ajuns să-ți ignori viața socială. Măcar din când în când, propune-ți să faci ceva relaxant. Chiar dacă asta înseamnă să planifici din timp o ieșire cu prietenele. Dacă ai un copilaș mic, de exemplu, și nu prea poți să pleci de acasă în această perioadă, organizează o cină cu prietenii. Și ține minte că nu doar tu ai nevoie de sprijinul prietenilor tăi, și ei au nevoie de tine în aceeași măsură. Fii loială, pentru că, dacă îi pierzi, noile prietenii se construiesc greu.

  1. Renunțarea la a mai zâmbi

Încearcă să râzi și să zâmbești cât de des poți. Unele lucruri trebuie, cu siguranță, luate în serios, însă chiar și în aceste condiții, acestea pot deveni activități plăcute, dacă reușești să te relaxezi și să te bucuri. Nu te teme să râzi de propria persoană. Încearcă să găsești umorul în situații frustrante sau ciudate. Te va ajuta să reduci stresul și să treci mai ușor peste greutăți.

Acestea fiind spune, amintește-ți mereu că fericirea și echilibrul interior se citesc pe chipul tău. La fel și stresul, frustrarea sau problemele. Nu le lăsa să te acapareze.

Sursă foto: Shutterstock.com

Loading...
Recomandari
Libertatea
Doctorul Zilei
Glamour
Elle
Sfatul Medicului
Mai multe din Sănătate

FII PRIMA CARE AFLĂ

...tot ce trebuie să știe o femeie specială, ca tine

Abonează-te la newsletterul Unica și primești imediat un e-book GRATUIT!
"Cum să arăți superb vara asta":
14 pagini cu trucuri de la vedete și specialiști despre sport, diete și frumusețe

Vă recomandăm: