5 idei de mic dejun sănătos pentru bolile autoimune. Soluții simple și rapide

Ultimul update Marți, 28 iunie 2022, 12:31

Suferi de o boală autoimună și îți dorești să te hrănești în mod corect, pentru a atenua din efecte sau pentru a scăpa ușor de kilogramele în plus? Există acum niște soluții simple și rapide. Iată 5 idei de mic dejun sănătos pentru bolile autoimune.

O astfel de afecțiune apare atunci când sistemul imunitar interpretează în mod eronat semnalele primite din organism și ajunge să atace chiar celulele proprii.

Femeile care trec prin acest lucru se confruntă cu o provocare în plus față de cele care își doresc un stil de viață sănătos fără să aibă de-a face cu astfel de impedimente medicale. Nu te speria: se poate trăi bine cu o astfel de afecțiune atât timp cât ai grijă de tine și de corpul tău, cu o nutriție potrivită și un stil de viață echilibrat. 

5 idei de mic dejun sănătos pentru bolile autoimune

În general, în cazul acestor afecțiuni, este bine să consumi alimente cu efect antiinflamator. Dacă vrei să economisești bani și să nu te mai deplasezi constant la un nutriționist, ai acum o resursă ideală, la îndemână. 

Aplicația Peater se instalează ușor și rapid și te ajută să găsești rețete gustoase și variate, de la începători la avansați, indiferent dacă suferi de tiroidită Hashimoto sau alte afecțiuni autoimune (inclusiv boala celiacă).

Pentru un cost potrivit pentru toate buzunarele, primești un meniu personalizat, adaptat organismului tău, pentru o stare de bine generală. Poți duce un stil de viață sănătos, fără să îți faci griji pentru efectele pe care le-ar putea avea alimentele consumate asupra corpului tău.

Aplicația Peater este ghidul perfect pentru orice persoană pasionată de wellbeing sau starea sa de bine. Ușor de înțeles și de folosit, lejer și fără diete draconice, îți oferă cele mai bune variante de meniuri custom, bazate pe cunoștințele și recomandările specialiștilor în nutriție.

Dacă suferi de boala Hashimoto, poți alege o variantă delicioasă pentru un mic dejun sănătos: ouă ochiuri, servite cu mei și varză kale. În cazul în care ai diabet, micul dejun poate consta în sandvișuri cu brânză mozzarella și piure de mazăre și spanac.

Și persoanele care sunt nevoite să elimine complet glutenul din alimentație găsesc soluții cu ajutorul aplicației Peater. Una dintre propunerile pentru un mic dejun sănătos este avocado umplut cu năut, spanac și roșii deshidratate. 

Alege să mănânci sănătos, primind ajutor chiar în confortul casei tale! Peater te îndrumă pas cu pas, iar acum este mai ușor decât a fost vreodată să ai un stil de viață potrivit pentru organismul tău.

Urmărește-ne pe Google News
Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!