Cori Grămescu: Interval training – cel mai eficient tip de antrenament

Antrenamentul pe intervale combină intervale de intensitate joasă şi ridicată într-o singură şedinţă. După câteva seturi de exerciţiu intens sunt urmate de aşa-numitele “pauze active”, în care fie se lucrează aceeaşi grupă de muşchi la o intensitate mai scăzută, fie se pune accent pe altă grupă de muşchi.
Antrenamentul pe intervale combină intervale de intensitate joasă şi ridicată într-o singură şedinţă. După câteva seturi de exerciţiu intens sunt urmate de aşa-numitele “pauze active”, în care fie se lucrează aceeaşi grupă de muşchi la o intensitate mai scăzută, fie se pune accent pe altă grupă de muşchi. Scopul final al acestuia este să împingă atât sistemul aerobic cât şi cel anaerobic către limita maximă.

Avantajul principal al acestui tip de antrenament este faptul că intensifică arderile nu numai în timpul exerciţiului, ci şi după încheierea acestuia. Metabolismul este accelerat cu 25% până la 48 de ore după antrenament.

Sunt exerciţii menite să tonifieze întreaga musculatură şi astfel să creeze un bun suport pentru procesul de ardere a grăsimilor. Antrenamentul este structurat pe intervale de intensitate, în care se alternează perioadele de exerciţii pentru rezistenţă cu cele aerobice, menite să provoace o creştere a ratei metabolice bazale pe o durată de până la 48 de ore.

De ce interval training?

Dacă totuşi nu poţi respecta cantitatea de 250-300g de fructe pe zi şi simţi nevoia de mai mult, este indicat să practici astfel de antrenamente, pentru a spori activitatea metabolică a organismului tău.
După un antrenament de cardio intens, de genul Capoeira, TaeBo sau SpideRap RBM, poţi consuma un fruct la o oră de la încheierea acestuia. Atunci arderile sunt mai puternice.

Ce antrenamente de tip Interval Training găseşti la Lady Fit?

Capoeira Aerobic cu Dalanda – Cel mai în vogă tip de antrenament cardio la ora actuală este Capoeira Aerobic. Acesta combină elemente din artele marţiale braziliene, dans şi sport. Capoeira Aerobic dă rezultate excelente în cel mai scurt timp, ajutându-vă să pierdeţi în greutate într-un mod sănătos, fără să pierdeţi masă musculară. Capoeira Aerobic este bun pentru tonifierea muşchilor, în special a fesierilor, a coapselor şi a abdomenului.

Acest tip de antrenament ajută la creşterea rezistenţei fizice, a mobilităţii şi a vitezei, iar într-o oră de antrenament intens, puteţi arde până la 1000 de calorii. De asemenea, ajută la diminuarea stresului.
Este recomandat clientelor bine antrenate, deoarece se lucrează la o intensitate mare şi necesita o bună coordonare a mişcărilor corpului.

Combină acest antrenament cu o oră de BodyWorship şi una de Black Magic şi vei vedea cât de eficiente sunt aceste tehnici de antrenament avansat!

Body Worship cu Dalanda
– este un antrenament echilibrat, pentru tot corpul, care presupune exerciţii de forţă, executate cu gantere medii. Este un antrenament eficient şi potrivit clientelor care au un nivel mediu de rezistenţă fizică. Într-o oră de antrenament intens, puteţi arde până la 1000 de calorii. Orele de Body Worship reprezintă antrenamente echilibrate pentru tot corpul, prin care se obţin rezultate vizibile în doar câteva săptămâni.

Black Magic cu Dalanda – Dalanda are, pentru prima oară, un program de tonifiere, la care se lucrează doar la saltea! La Black Magic aveţi parte de o gamă largă de exerciţii, menite să tonifieze întreaga musculatură! Seriile de lucru sunt scurte: maxim 4 seturi a 8 repetări şi varietatea exerciţiilor este uriaşă. Practic, nici un muşchi nu este neglijat şi antrenamentul este unul extrem de eficient pentru obţinerea rezultatelor vizate de clientele începătoare. Poate fi combinat cu succes cu Reshape, Combat Tone SpideRap RBM sau cu Pilates Cardio şi ReBound.

Weekend Warrior cu Dalanda – Este un antrenament care combină exerciţiile cardio cu cele de tonifiere. Se folosesc gantere de 1 si 2 kg, stepperul şi greutatea corpului. Fiind un antrenament foarte eficient , două ore de Weekend Warrior pe săptămână sunt echivalentul a 3 sau 4 clase de sport obişnuite. Este recomandat clientelor cu un nivel mediu sau avansat de rezistenţă, care doresc să adauge o componentă foarte eficientă în antrenamentul lor constant. Acest program face parte din categoria antrenamentelor metabolice şi provoaca o creştere a ratei metabolice bazale pe o durata de pana la 48 de ore, fiind o componenta extreme de puternica in programele de slabire sau remodelare acelerata.

The Method cu Larisa –  Este un program foarte echilibrat de exerciţii de tonifiere, executate la saltea sau în mod static, din picioare. Combină elemente de mobilitate şi stretching cu cele de rezistenţă şi aduce împreună două componente indispensabile în antrenamentul oricărei femei: control, graţie şi eficienţă. Mişcările sunt executate lent şi în serii mici, iar varietatea mare a exerciţiilor nu lasă nici un muşchi din corp nelucrat.

Este un program fantastic, pentru că este amuzant, este echilibrat şi eficient, apelând la cele mai noi tehnici de antrenament, pentru a oferi rezultate imediate. Muşchii sunt remodelaţi rapid, într-o manieră placută şi neagresivă, care motivează şi elimină stresul.  Într-o oră de antrenament puteţi arde până la 600 de calorii.

Mai multe informaţii pot fi găsite pe blogul lui Cori Grămescu.
Cori Grămescu
Master Trainer Ultimate Pilates
www.ladyfit.ro

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro
Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!