Rețelele de socializare te ajută să slăbești

De Consuela Stratulat, pe
Nu te simți vinovată când petreci prea mult timp pe rețelele de socializare. Studiile au arătat că site-uri precum Facebook, Twitter sau Instagram te ajută să ai un stil de viață mai sănătos și să slăbești.

Nu mai urmări paginile cu alimente nesănătoase

Dacă urmărești pagini cu alimente nesănătoase sau deserturi delicioase, dar periculoase pentru siluetă, ar fi bine să le scoți din lista de interese. Cercetătorii au observat că pozele apetisante te fac să mănânci mai mult, potrivit rd.com. Mai multe studii apărute în revista „Creier și cunoaștere” au arătat că expunerea constantă la mâncarea virtuală îți poate accentua foamea. În plus, pozele pe care le asociezi cu un anumit gust îți scad bucuria pe care o simți când guști, într-adevăr, respectivele alimente.

Urmărește pagini cu alimente sănătoase

După ce ți-ai curățat Newsfeed-ul de paginile care ți-ar putea pune în pericol silueta, caută conturile care promovează un stil de viață sănătos și au rețete cu puține calorii. Vei fi mai motivată să fii atentă la ce mănânci și chiar să faci sport.

Găsește un grup de sprijin

Dacă familia nu te sprijină în dorința ta de a slăbi și de a mânca mai sănătos, găsește-ți un grup online care are aceleași interese ca tine. Faceți schimb de rețete și de trucuri de slăbit și vei fi mai dornică să continui, știind că nu ești singură într-o astfel de experiență. Un studiu al cercetătorilor de la Universitatea Northwestern a arătat că oamenii înscriși în astfel de grupuri slăbesc mai repede decât cei care nu fac parte din ele.

Postează poze în care ieși bine

Dacă ești la dietă, nu ezita să faci poze și să le postezi. Îți va face bine să vezi că ai mai slăbit sau că ești mai tonifiată. În plus, dacă rezultatele sunt vizibile, vei fi felicitată de prietenii virtuali și vei fi mai motivată să continui. Un studiu al cercetătorilor de la Universitatea Cornell a arătat că și dacă doar petreci timp editând poza de profil de la Facebook îți întărești încrederea în tine și devii mai interesată să arăți bine.

Scrie despre reușitele și eșecurile tale

Dacă ai tendința de a mânca pe fond nervos, fă postări în care să scrii despre asta. Poți să le lași private, însă este important să te descarci, pentru că te va ajuta să faci față mai bine tentațiilor.

Sursa foto: 123rf.

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro
Urmărește-ne pe Google News
Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!