Targul de Turism: Romanii si-au luat sejururi de peste 1 milion de euro de la Christian Tour

De Unica.ro pe

O vacanta planificata din timp asigura locuri in cele mai bune hoteluri si destinatii, dar si economii considerabile de buget.

Anul acesta, la Targul de Turism de la Romexpo destinatii precum Antalya, Creta, Corfu, Thassos si Kusadasi au facut senzatie cu discounturile de nerefuzat. Tour operatorul Christian Tour a vandut vacante unui numar de 2.300 de persoane, depasind cifra de 1 milion de euro in doar patru zile, Pegas Holidays a dat peste 180 de pachete, cu o valoare mai mare de 200.000€. Europa Travel a atras atentia cu campania sa specifica unei agentii low-cost: Vacante la 1 euro. Ofertele cu reduceri speciale sunt disponibile si in perioada urmatoare, pana la 31 martie, cand ia sfarsit primul mare prag de Early Booking.

Se pare ca Targul de Turism din primavara aceasta a fost cel mai bun din ultimii 10 ani, 25.000 de vizitatori au fost in cautarea vacantei preferate in perioada 14-17 martie. 3.000 de turisti au cumparat vacante de la Christian Tour Group, pe toate canalele de distributie. Cea mai vizibila divizie a grupului a fost Europa Travel – divizia de low cost, care si-a facut cunoscuta prezenta printr-o campanie tipica unei companii de low cost: Vacante la 1€. Oferta a starnit controverse, insa efectul campaniei de marketing a fost cel scontat – captarea atentiei publicului. Bibi Touring, divizia de turism intern a grupului Christian Tour, a venit cu o oferta unica pentru litoralul romanesc: peste 300 de locatii disponibile pentru cazare, dar si gratuitati si facilitati pentru familiile cu copii.

Ofertele grupului au creat isterie la targ, standul Christian Tour fiind asaltat de turisti care au cumparat direct sau care vor cumpara in viitorul apropiat de la agentiile noastre sau prin intermediul partenerilor nostri. Aceeasi oferta Crazy Shake a celor 4 divizii este inca disponibila in intreaga retea de peste 1200 de agentii partenere si suntem convinsi ca va atrage, in continuare, multi turisti la nivel national. Pentru luna martie, anticipam vanzari de peste 6.000.000€. In cei peste 20 de ani petrecuti in Statele Unite am vazut, creat si participat la multe campanii de marketing similare. Pe langa experienta proprie, ne-am inspirat si de la marii turoperatori din Germania si Marea Britanie, care au creat divizii de low cost si au adoptat un stil de marketing agresiv, promovand campanii gen Crazy Shake, a declarat Raymond Maiorescu, CEO, Christian Tour.

Avem multe camere luate in garantie si flota proprie de autocar, ceea ce ne permite ca pe capetele de sezon sa oferim anumite pachete cu titlu de , mentioneaza Teodor Calimanescu, director General Europa Travel Vacanta de 1€ este un sejur de sapte nopti de cazare, la care se adauga, evident, cheltuielile de transport. S-au vandut inca din primele zile ale targului toate cele 400 locuri promotionale scoase pe aceasta oferta.“

Cristian Pandel, Presedinte Christian Tour Group: „Sunt multumit ca toate cele 4 divizii ale grupului au avut vizibilitate la cel mai mare eveniment de turism din Romania din 2013. Isteria creata de produsul si ofertele noastre, atat in cadrul competitorilor, cat si al turistilor nostri, ne face sa intelegem ca si in Romania se pot promova campanii de marketing care in tarile din vest sunt deja cunoscute si practicate”.

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro

INNA, apariție hot pe coperta revistei Unica iulie 2019

INNA, apariție hot pe coperta revistei Unica iulie 2019