Cum a reușit Chief Designer-ul de la HUAWEI să transforme telefoanele din seria P40 în opere de artă

De Unica.ro, pe Ultimul update Miercuri, 15 iulie 2020, 18:09
Dacă acum mai bine de 10 ani cineva ți-ar fi spus că vei putea căra în poșetă un gadget care va ține loc de computer, dar și de aparat foto profesional, probabil nu l-ai fi crezut. 

Astăzi, smartphone-urile noastre fac atât de multe, încât adeseori nici nu mai avem nevoie de alte gadget-uri pentru necesitățile de zi cu zi. Este și cazul telefoanelor din seria Huawei P40 – acestea nu doar redefinesc modul de utilizare a unui smartphone, ci te și surprind printr-un design deosebit de elegant.

Ambele telefoane sunt echipate cu un ecran Huawei Quad-curve Overflow, inspirat de arta mișcării în natură, cu o margine ușor rotunjită și rame extrem de înguste. Acest design oferă nu doar o experiență de vizionare captivantă, ci și o experiență de utilizare specială, mulțumită formei ergonomice.

Disponibile în trei finisaje din sticlă lucioasă (Ice White, Deep Sea Blue și Black) și două din sticlă mată (Silver Frost și Blush Gold), telefoanele din seria Huawei P40 radiază eleganță din orice unghi le-ai privi.

Cum a reușit Chief Designer-ul de la HUAWEI să transforme telefoanele din seria P40 în opere de artă

Finisajele irezistibile ale telefoanelor Huawei P40 Pro

Pentru a înțelege mai bine de unde a pornit inovația în materie de design în cazul telefoanelor Huawei P40 și Huawei P40+, am stat de vorbă cu Quentin Ting, designer șef la Huawei.

Quentin, ce te-a inspirat în realizarea design-ului acestor telefoane?

De fapt, aceste două design-uri au fost inspirate de sentimentele și trăirile mele personale. Primul este display-ul Quad Curve Overflowed. Când citesc sau când mă gândesc la anumite lucruri, îmi place să îmi trec degetetele peste obiecte. Iubesc acel simț tactil fin, și din moment ce noi folosim smartphone-uri des, m-am gândit să aduc acel simț tactil fin în design-ul lor.

Al doilea punct forte este culoarea Silver Frost. Aceasta a fost și ea inspirată din experiența mea personală, o amintirie din copilărie. M-am născut într-un oraș din partea sudică a Chinei, iar în timpul iernii copiii mici nu aveau voie să iasă afară pentru că era prea frig. Mă uitam adeseori pe geam la cer. Când era foarte frig, sticla geamului era acoperită de un strat de gheață. Și când mă uitam afară prin sticla înghețată, puteam vedea lucruri diferite doar schimbând unghiul de vizionare. Puteam să îmi petrec mult timp așa când era copil.

După cum puteți vedea, poveștile despre inspirația din spatele seriei P40 sunt de fapt lucruri și sentimente normale din viețile noastre de zi cu zi.

Cum a reușit Chief Designer-ul de la HUAWEI să transforme telefoanele din seria P40 în opere de artă

Huawei P40 Pro+

Cum arată stilul de viață a unei persoane care folosește telefoanele din seria P40?

Este imposibil să avem ca target pentru produsele noastre doar un grup mic și limitat de utilizatori. În schimb, avem ca target al produselor noastre un grup mai mare de utilizatori.

Așadar, cu cele două modele din acest flagship, sperăm să atragem diferite categorii de utilizatori. Utilizatorii sunt oameni eleganți, care se bucură de prezent. Sunt mai sensibili și mai atenți cu privire la emoțiile și sentimentele lor.

 

Cum a reușit Chief Designer-ul de la HUAWEI să transforme telefoanele din seria P40 în opere de artă

Huawei P40 Pro+

Cum ar putea telefoanele din seria P40 să îi ajute pe oameni în timpul pandemiei, în contextul funcționalității lor, dar și a capacității de a oferi divertisment?

Înainte de orice, cred că această întrebare este foarte bună și este ceva ce trebuie să luăm în considerare când vom crea design-ul pentru următoarea generație de seria P. Bazându-ne pe estimările noastre, credem că asemenea situații vor mai exista și în viitor, iar noi credem că viața online ar putea fi o parte importantă din viața oamenilor în viitor.

Dacă ar fi să mă raportez la seria P40, ciclul de dezvoltare al unui produs nou este foarte lung, de la conceptul de design și până la terminarea producției putând să dureze în jur de 18 luni. Când lucram noi la conceptul de design, nimeni nu se aștepta să vină o pandemie. Așadar, unele concepte de design vor fi implementate atunci când vom lucra la design-ul următoarei generații.

Foto: PR

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro