Ce poți face dacă ai fost păcălit de Black Friday. Unde se trimtie reclamația înșelătoriei

De Unica.ro, pe

Se apropie Black Friday, iar cei care își doresc să profite de reducerile magazinelor trebuie să știe cum pot proceda în cazul în care se întâmplă să fie înșelați de cei care promit scăderile masive ale prețurilor.

Clienții pot reclama la ANPC (Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului) practica anumitor magazine de a mări prețurile unor produse doar pentru a simula ulterior reduceri de Black Friday, fără o modificare efectivă a prețului.

Reclamația este reglementată prin actul normativ OG 99/2000 ce stabilește  că produsele reduse de Balck Friday care au preț mai mare decât prețul de referință din ultimele 30 de zile reprezintă o practică de înșelătorie a clienților.

Reclamația poate fi trimisă în format fizic sau electronic, folosind formularul de sesizare online disponibil pe site-ul ANPC. Pe lângă formular este nevoie și de o dovadă a înșelătoriei – un anunț, o reclama, o fotografie cu produsul respectiv etc.

Marți, ANPC a amendat cu 50.000 lei un mare retailer din România pentru promovarea unor produse cu reducere pe site-ul companiei, care, în realitate aveau prețul neschimbat sau chiar mai mare decât cel mai mic din ultima lună, informează alephnews.ro.

Foto – 123rf.com

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro
Urmărește-ne pe Google News
Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!