Sportul după naştere

De Baby pe

Ai petrecut nouă luni aşteptând clipa cea mare, te-ai gândit la sănătatea bebeluşului şi la calităţile tale de mamă, însă acum, după naştere, trebuie să ai grijă şi de tine.
Majoritatea mamicilor se ingrasa in timpul sarcinii si raman cu un exces de cateva kilograme pentru tot restul vietii. Daca nu vrei sa ajungi in aceasta situatie, rezerva-ti macar o jumatate de ora pe zi doar pentru tine.
Studii medicale de ultima ora subliniaza importanta exercitiilor de recuperare postnatala. 30 de minute de exercitii usoare pe zi te vor ajuta sa te simti mai bine, sa ai energie si sa contracarezi efectele negative ale depresiei post-partum.
In plus, reduc riscul complicatiilor de dupa nastere – incontinenta urinara, prolaps uterin, distensie abdominala.

In primele sase saptamani de la nastere, poti incepe cu contractii statice ale abdomenului si cateva minute de exercitii Kegel.
Apeleaza la plimbari scurte, contractii repetate ale muschilor abdominali, ridicari scurte ale bazinului de pe saltea, Pilates pentru brate si spate, care iti vor ameliora starea de tensiune in zona coloanei vertebrale, te vor ajuta sa ai o postura corecta si sa te descurci cu ridicarea bebelusului.
Vezi continuarea pe baby.unica.ro!

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro