Scapă de stres prin respirație

De Adina Radu, pe

Stresul este maladia acestui secol. Oamenii devin din ce în ce mai afectați de stres și acest lucru se reflectă asupra sănătății mintale și fizice.

Cea mai simplă și ieftină metodă antistres este respirația. Există exerciții de respirație pe care le poți folosi acasă, zilnic pentru a ameliora efectele stresului asupra noastră.

Respirația de dimineață

Stai în picioare, îndoaie genunchii, inspiră și apleacă-te puțin. Revii la poziția inițială de drepți, cu genunchii flexați expirând tot aerul din plămâni.

Respirația prin stomac

Întinde-te pe spate, pe podea și pune o mână pe stomac, imediat sub coaste. Cealaltă mână pune-o pe piept. Trage aer pe nas, apăsând pe stomac cu mâna. Expiră printre buze ca și cum ai fluiera, împingând cu stomacul mâna. Repetă de 3-10 ori.

Respirația 4-7-8

Din poziția șezut, pune o mână pe stomac și una pe piept. Inspiră adânc în timp ce numeri pâna la 4, ține-ți respirația 7 secunde și expiră numărând pâna la 8. Repetă de câteva ori.

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro
Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!