5 exerciţii fizice pentru sex exploziv

De Diana Zagrean, pe Ultimul update Vineri, 16 ianuarie 2015, 21:47

Fluturele inversat

Acest exerciţiu este o variaţiune a unei posturi de yoga, adaptată pentru a îmbunătăţi viaţa sexuală a femeilor.
Stai pe spate, cu genunchii flexaţi. Apucă gleznele cu mâinile şi adu picioarele în faţă şi în aer, astfel încât tălpile să fie lipite. Trage de genunchi în exterior, ca şi cum ai încerca să formezi un triunghi mare şi adu picioarele flexate astfel spre piept de câte 5 ori, fără să ridici ceafa sau capul de pe podea.

Fandări cu mingea de fitness

Sexul mai sălbatic îţi poate cauza dureri serioase de spate. Acest exerciţiu te ajută să-ţi întăreşti muşchii care susţin coloana vertebrală şi, în acelaşi timp, te ajută să întăreşti musculatura braţelor şi a părţii de sus a trunchiului, pentru echilibru mai bun în poziţii „on top”.
Pe scurt, ai nevoie de o minge de fitness. Stai pe burtă şi ridică-te în braţe. Sprijină picioarele de la genunchi în jos pe mingea de fitness şi trage de ele, astfel încât să ajungi cu genunchii la gură, menţinând picioarele pe minge. Îţi lucrezi astfel abdomenul şi braţele, dar şi mişchii spatelui, care sunt adesea atrofiaţi de la multă muncă de birou.
Sursa foto femeie sexy pe podea: Shutterstock

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro

Citeşte continuarea pe pagina următoare: 1 2