Coca-Cola Romania lanseaza Cappy BodyTime cu antioxidanti

.

Ca parte a procesului continuu de inovatii, Compania Coca-Cola Romania …
Coca-Cola Romania lanseaza Cappy BodyTime cu antioxidantiCa parte a procesului continuu de inovatii, Compania Coca-Cola Romania lanseazs in aceasta luna linia de produse Cappy BodyTime Antiox, nectare delicioase, din amestecuri de fructe selectionate cu grija, bogate in antioxidanti si fito-nutrienti.

Cappy BodyTime Antiox este disponibil in doua variante: mix de morcovi, portocale, coacaze, zmeura si acerola, si mix de ananas, prune si coacaze. Fiecare din cele doua produse are un continut mare de fructe (peste 60%) si constituie o sursa valoroasa de antioxidanti pentru o dieta zilnica sanatoasa si echilibrata.

Nicoleta Eftimiu, Group Brand Manager Still Beverages, a declarat: „Cercetarile au demonstrat ca ritmul agitat al vietii moderne indreapta interesul consumatorilor catre produsele func?ionale, cu beneficii pentru organism. Antioxidantii si alti fito-nutrienti din fructe ajuta la reducerea riscului aparitiei unor probleme medicale si cresc sansele unei vieti lungi si sanatoase. Stim ca lupta impotriva radicalilor liberi este punctul cheie al sanatatii, iar o portie de antioxidanti dintr-un paharCappy BodyTime Antiox stimuleaza si contribuie la intarirea si revitalizarea organismului. Cappy BodyTime cu antioxidanti ofera un nivel ridicat de functionalitate consumatorilor si, in acelasi timp, este o bautura cu un gust foarte bun, ce nu contine conservanti.”.

„In contextul actual al unui stil de via?a haotic, dezordonat supus permanent stresului, organismul are nevoie de intariri pentru a-si recapata echilibrul. Astfel, este important sa includem in dieta noastra antioxidanti din cat mai multe surse, fiecare avand un rol si proprietati specifice. Produsele functionale, de genul Cappy BodyTime Antiox, contin antioxidan?i ce ajuta la obtinerea unei diete echilibrate si la mentinerea sanatatii. Din ce in ce mai multi consumatori sunt convinsi de rezultatele unui regim de viata sanatos.”, a adaugat Dr. Luana Sahian, consultant in probleme de nutri?ie, medic in medicina generala.

Lansarea Cappy BodyTime Antiox va fi sustinuta de o campanie integrata de marketing, la nivel national, ce va include: machete de presa, spot TV, panotaj exterior, PR, activitati de sampling.

Cappy BodyTime Antiox este pus la dispozitia consumatorilor in cutii de carton SIG de 1L, cat si in multipack de cate 6 cutii.

Google News Urmărește-ne pe Google News

Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!
Abonează-te la newsletter
buton