Dolce & Gabbana, glamour in stil italian

De Iulia pe

De cand si-au facut intrarea in lumea modei, in 1985, Dolce & Gabbana alias Domenico Dolce si Stefano Gabbana au devenit sinonimul elegantei si seductiei italiene.
Hainele lor, special concepute pentru a pune in valoare curbele feminine, emana valuri de sexappeal. Categoric, creatiile D&G nu sunt pentru cei slabi de inima, fiind considerate echivalentul Viagrei in moda.

Selectivi cu vedete

„Senzuale si luxoase”, astfel isi descrie Domenico Dolce colectiile. Cele doua cuvinte au ajuns la inima vedetelor care sunt obsedate sa poarte creatiile semnate Domenico Dolce si Stefano Gabbana. Printre divele care se mandresc cu o tinuta D&G in garderoba se numara Naomi Campbell, Kylie, Madonna, Monica Bellucci, Christina Aguilera, Isabella Rossellini si lista poate continua. Una dintre cele mai inflacarate admiratoare ale brandului italian este starul latino Jennifer Lopez. Daca celebritatile se dau in vant dupa toaletele lor, cei doi italieni sunt destul de pretentiosi cand isi selecteaza clientela si slava Domnului, au de unde alege.

Stefano Gabbana nu creeaza haine pentru oameni care nu-l inspira. „Poate nu-mi place persoana, nu-mi place artistul sau, pur si simplu, nu-mi place melodia”, se justifica Gabbana. Kylie Minogue, Lenny Kravitz, Sting si George Michael sunt clientii sai preferati. Cea care i-a adus la exasperare pe italieni a fost conationala lor Madonna, care si-a permis sa le ceara o proba, punandu-le la indoiala talentul. Astfel, regina muzicii pop a fost trecuta la categoria clienti dificili.

Designerul si croitorul

Cu siguranta cand s-au apucat de afaceri, Domenico Dolce si Stefano Gabbana nu visau sa ajunga la fabuloasa cifra de afaceri de peste 750 de milioane de euro.

Domenico Dolce s-a nascut intr-o familie siciliana, in 1958. Dolce a invatat arta croitoriei de la tatal sau care s-a indeletnicit cu aceasta meserie la Palermo. Asa se face ca, la numai sapte ani, micutul Dolce stia cum trebuie croita o jacheta fara cusur. Stefano Gabbana s-a nascut in 1962, la Milano unde a studiat designul vestimentar. Cei doi s-au intalnit in capitala modei, la Milano, in 1980. Pe atunci lucrau impreuna ca asistenti, la un atelier de moda. Dolce si Stefano s-au vazut, s-au placut si au inceput un business.

Chiar daca nume celebre din industria modei s-au grabit sa le prezica esecul, din cauza lipsei de experienta, Dolce & Gabbana au sedus rapid publicul tanar cu produse moderne si de calitate. Colectia lor de debut, din 1985, a facut furori pe catwalk si, doar cu un an mai tarziu, cei doi italieni isi dobandeau faima internationala.

Despartiti dar impreuna

Pana acum trei ani, Domenico Dolce si Stefano Gabbana au impartit cu aceeasi pasiune catwalkul si patul. Cei doi iubiti s-au despartit, dar cui ii pasa? Brandul lor, pe care il conduc impreuna, este mai puternic ca oricand.

Dealtfel, intregul farmec al creatiilor Dolce & Gabbana consta in dualitatea lor, in opozitia dintre masculin si feminin, putere si delicatete, ratiune si simtire si, nu in ultimul rand, inocenta si seductie. Obsesia pentru croieli impecabile a lui Dolce si ideile stilate si usor teatrale ale lui Gabbana s-au dovedit a fi combinatia perfecta.

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro

Câți bani câștigă Delia pe o oră de cântat

Câți bani câștigă Delia pe o oră de cântat