(P) 7 sfaturi pentru alegerea agentiei de marketing digital potrivita firmei tale

De Unica.ro, pe

Nu este un secret ca astazi o afacere nu poate creste fara sa fie prezenta pe internet si mai cu seama pe retelele sociale. Utilizatorii de internet ar trebui sa poată gasi cu usurinta afacerea ta, sa identifice oferta si produsele sau serviciile firmei tale tale.

La randul sau, compania ta trebuie sa fie capabila sa transmita mesaje corecte catre publicul sau tinta.

Iata 7 sfaturi sau, mai degraba, puncte cheie, pe baza carora vei putea sa evaluezi viitorii furnizori de servicii de marketing digital, mai precis viitoarea ta agentie digital marketing.

  1. Intelegerea corecta a afacerii tale:

O agentie de marketing digital care intelege cu adevarat afacerea clientilor sai este desigur mai capabila sa initieze un sistem eficient de promovare social media, asigurand un ROI  mai bun (rentabilitatea investitiei).

Pentru a intelege afacerea ta, agentia digitala studiaza si monitorizeaza:

  • Urmaritorii din social media , clientii potentiali, obiceiurile si stilul celor interesati de produsele ori serviciile tale
  • Compania ta si produsele ori serviciile
  • Valorile firmei si pozitionarea pe piata

La aceasta analiza interna trebuie adaugata analiza atenta a concurentei, iar in aceasta etapa agentia trebuie sa obtina informatii relevante despre afacerea ta.

  1. O strategie adecvata de marketing online:

O strategie eficienta de marketing digital este una care indeplinește obiectivele afacerii tale. In acest sens, agentia  de marketing digital analizeaza cu atentie obiectivele generale, tintele de marketing, conform bugetului, pentru a oferi cea mai buna solutie de marketing . Apoi se pot defini strategii, se fixeaza obiective,  se selecteaza valorile utilizate pentru masurarea rezultatelor.

  1. Suport real:

O agentie de marketing ce favorizeaza acțiunea pe termen lung, aduce un reper de diferentiere fata de altele. Amabilitatea, deschiderea, deplina aplecare spre nevoile clientului sunt cele mai importante puncte ale unui suport real.

  1. Proximitate:

Optiunea pentru o agentie locală de marketing digital poate fi relevanta.

Atunci cand vizezi o piata locala, atunci alegerea unei agentii de proximitate este ideala. O astfel de agentie are cunostiintele necesare si te poate ajuta pe plan local. Daca insa vizezi o extindere larga, locatia agentiei este irelevanta.

  1. Disponibilitate:

Ca proprietar de afacere, disponibilitea agentiei de marketing digital este esentiala.

Disponibilitatea reprezinta un angajament de profesionalism in sine. In acest sens, trebuie sa analizezi dorinta de conclucrare, de deschidere, de flexibilitate.

Daca aspectul relational este un criteriu important, atunci merita sa iti pui  intrebari cu privire la dimensiunea viitoarei agentii cu care vei colabora. E bine sa stii ca cele mai mari agentii sunt adesea, din motive practice evidente, alcatuite dintr-un numar semnificativ de intermediari de-a lungul lantului de gestionare a proiectelor. Riscul ? Disiparea informatiilor în timpul intalnirilor cu agentia, lipsa de dialog direct si, prin urmare, urmarirea aleatorie. 

  1. Monitorizare si raportare corecta:

Deoarece viitoarea ta agentie de web marketing trebuie sa iti raporteze in mod regulat, e bine sa tii cont de acest aspect  . Trebuie sa intelegi ca obiectivele raportarii unui partener de digital marketing ar trebui sa fie:

  • Elaborarea unui plan pentru a masura profitabilitatea campaniilor de marketing
  • Raportarea eficacitatii actiunilor de marketing  online
  • Idendificarea si atingerea obiectivelor
  • Setarea de termene precise, dar si flexibilitate in decizii

E bine sa intelegi cat mai clar ce actiuni intreprinde agentia in sensul optimizarii actiunilor de marketing.

  1. Optimizarea actiunilor de marketing online:

Deoarece masurarea este cu adevarat utila numai dacă necesita acțiune, obiectivul tau va fi sa identifici  partenerul capabil sa reactioneze si sa modeleze actiuni practice pentru setarea obiectivelor de marketing. Modificarea valorilor raportate de agentie in timpul analizelor bilaterale ar trebui sa conduca la propuneri concrete.

Concluzii

Acum  intelegi mai bine cum trebuie sa interpretezi si sa analizezi aceste 7 puncte cheie in colaborarea cu viitoarea ta agentie de marketing online. Poti opta pentru cele mai bune servicii de marketing digital, pentru o prezenta mai activa si eficienta pe retelele de socializare. 

Agentia re7consulting din Bucuresti si-a format un renume excelent prin respectarea cu strictete a principiilor de relationare cu clientii sai, oferind profesionalism, competenta, rezultate certe si demonstrabile.

Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!