Cum ţinem răceala la distanţă odată cu schimbările de temperatură

De Ioana Tătaru pe 03 octombrie 2018
Având în vedere schimbările bruşte de temperatură, ar fi bine ca fiecare dintre noi să-şi ia măsurile de siguranţă pentru a evita contractarea unui nou virus. Ce ne recomandă specialiştii ca modalităţi de prevenire a gripei?

Odihna

Pentru ca sistemul imunitar să funcţioneze bine, somnul este esenţial. Conform specialiştilor, oamenii care nu dorm suficient sunt mai sensibili la răceli, viruşi şi boli cronice şi ne recomandă să dormim cel puţin opt ore pe noapte!

Spălatul mâinilor

Unul dintre cele mai importante lucruri pe care le puteţi face pentru a vă proteja împotriva gripei este spălatul pe mâini. Specialiştii ne informează că viruşii de pe orice obiect rămân activi ore întregi, fiind esential să vă spălaţi mâinile sau să folosiţi dezinfectant!

Mişcarea

Conform cercetătorilor, există o mare legătură între exerciţiile periodice şi un sistem imunitar sănătos. Activitatea fizică poate ajuta de asemenea la eliminarea bacteriilor din plămâni şi căile respiratorii, ceea ce poate reduce riscul de a dezvolta infecţii respiratorii.

Alimentaţia

Alimentaţia este foarte importantă când vorbim despre prevenirea gripei. Specialiştii ne recomandă să consumăm alimente precum: peşte, citrice, ceapă sau usturoi, alimente ce au proprietăţi de combatere a infecţiilor, ajutând organismul să lupte natural cu viruşii.

Citeşte şi: Cum deosebeşti gripa de răceală?

Ceaiul de hibiscus combate răceala şi ajută la prevenirea depresiei

Sursă foto: www.123rf.com

Lidia Buble, dezvăluiri din copilărie: "Mi se părea ceva anormal să adorm fără să iau bătaie"

Lidia Buble, dezvăluiri din copilărie: "Mi se părea ceva anormal să adorm fără să iau bătaie"